خبر

اسپرایت: سیاهپوستان را فراموش نکنید

ام بی ای نیوز: اخیرا آژانس تبلیغاتی «Wieden+Kennedy» در حرکتی جدید این متن را مبنای فعالیت های خود قرار داد: «رویای آمریکایی در صورتی تحقق می یابد که خواسته های سیاهپوستان نیز در این جامعه برآورده شود. این بدان معنا است که هر کسی باید شانس رسیدن به موفقیت را داشته باشد.» اقدام فوق همچنان از سوی برند های مختلف حمایت می شود.آژانس تبلیغاتی W+K نیویورک در قالب یک فیلم که آمریکایی ها را خطاب قرار داد، از طرف اسپرایت ایده ای مفید و تاثیرگذار را مطرح کرد. این فیلم در مراسم «بت اواردز» (BET Awards) نمایش داده شد که با اهداء جوایزی سالیانه از دستاورد های آمریکایی های آفریقایی تبار و دیگر اقلیت های جامعه آمریکا در عرصه های موسیقی، بازیگری، ورزش و دیگر حوزه های سرگرمی تقدیر به عمل می آورد. چنین ایده ای در قالب یک آگهی بازرگانی مطرح شد که بیانگر همبستگی بسیار زیاد با جامعه سیاهپوستان آمریکا است.آگهی بازرگانی فوق با عنوان «رویا ها تحقق یافتند»، به ذکر این موضوع می پردازد: «در این شرایط که جامعه آمریکا، آمریکایی های سیاهپوست را از یاد برده است، باید به این نکته توجه کنیم که همین قشر از یاد رفته مدت ها پیش از این از خواب غفلت بیدار شدند و تصمیم گرفتند تا زندگی رویایی شان را بسازند.»این فیلم به تلفیق تصاویری از جنبش «زندگی سیاهپوستان مهم است»، فیلم های تاریخی و صحنه هایی از آنلانتا، زادگاه شرکت مادر اسپرایت یعنی کوکا کولا می پردازد. برای ساخت آن، آژانس تبلیغاتی W+K و اسپرایت با افراد مستعد و خلاقی نظیر عکاس معروف، کام کیرک، همکاری کردند.اسپرایت در ادامه متعهد شده است که علاوه بر اهدای مبلغ ۵۰۰ هزار دلار کمک مالی به شبکه جهانی «زندگی سیاهپوستان مهم است»، دست به اجرای برنامه «باز پس گرفتن حقوق از دست رفته» نیز بزند که شامل مشارکت با هنرمندان عرصه هیپ هاپ و فعالان صنعت موسیقی برای مساعدت مالی دی جی هایی می شود که تحت تاثیر کووید-۱۹ سلامتی یا معیشتشان به خطر افتاده است.

mbanews.ir- مرضیه فروتنwww.thestable.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا