خبر

امضای تفاهم‌نامه همکاری رفاه و تخفیفان

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه وشرکت تخفیفان قرارداد همکاری امضا کردند.

مراسم امضای قرارداد همکاری شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و شرکت تخفیفان با حضور رسول محمدی عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه‌، نازنین دانشور مدیرعامل شرکت تخفیفان و مدیران بلندپایه دو طرف قرارداد در تاریخ ۲۷ دی‌ماه سال جاری برگزار شد.

به موجب این قرارداد همزمان با راه‌اندازی سرویس جدید تخفیفان، کاربران تخفیفان می‌توانند با خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه بخشی از مبلغ پرداختی خود را به کارت بانکی خود بازگردانند. این همکاری در حقیقت شروع سرویس بازگشت وجه نقد تخفیفان است که راه کاربران تخفیفان را برای خرید با تخفیف از فروشگاه‌های فیزیکی هموار می‌کند.

رسول محمدی، عضو هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با ابراز خرسندی از انعقاد این قرارداد همکاری گفت: «امیدواریم امضای این تفاهم با شرکت فعال، پویا و خوشنام تخفیفان، آغازگر اتفاقات خوب در عرصه اقتصاد کشور باشد و بتوان نتایج مثبت آن را به زودی مشاهده کرد. انعقاد این قرارداد در راستای تحقق هدف توسعه شتابان فروشگاه‌های رفاه و گسترش شعب با رویکرد نوین حضور فعال در عرصه فروش الکترونیکی است؛ رویکردی که امروزه بسیاری از فعالان صنعت خرده‌فروشی به آن روی آورده‌اند و به دنبال تحقق اهداف بلندمدت اقتصادی خود هستند.»

رسول محمدی در پایان خاطرنشان کرد: «در سال‌های اخیر شرکت رفاه به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی و خدمت‌رسان به مردم، با ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی قرارداد همکاری امضا کرده است که از میان آنها می‌توان به قوه قضاییه، کمیته امداد امام خمینی‌(ره)، صندوق بازنشستگی کشوری، سازمان بهزیستی، سازمان غذا و دارو، بانک‌های معتبر کشور، همراه اول و شرکت ارتباطات مبین‌نت، مجتمع تجارت جهانی فردوسی،شرکت ملی پست ایران، بانک پارسیانو… اشاره کرد. امروزه این ظرفیت در فروشگاه‌های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت‌ها، مجتمع‌ها و سازمان‌های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.»

نازنین دانشور بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت تخفیفان در ادامه این مراسم با ابراز خوشحالی از همکاری با شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه اظهار کرد: «ما به دنبال گسترش خدمات خود در دسته‌بندی‌های جدید هستیم و می‌خواهیم خدمات جدیدمان در زندگی روزانه مشتریان نقش پررنگ‌تری داشته باشد. همچنین همزمان با این سرویس جدید برای مشتریان، سرویس‌های جدیدی برای شرکای تجاری‌مان هم به پلتفرم تخفیفان اضافه می‌شود که نقش پررنگی در آینده محصولات ما خواهد داشت. رویکرد ما در تخفیفان این است که بتوانیم در هر خرید برای مشتریان و شرکای تجاری‌مان ارزش پایدار ایجاد کنیم.»

گفتنی است؛ تخفیفان که سال گذشته سرویس «پولتو» را برای خریدهای اینترنتی ارائه کرده بود، با معرفی سرویس بازگشت وجه در خریدهای روزانه، به دنبال توسعه شبکه تخفیفی خود در فروشگاه‌های فیزیکی است. در این روش مشتریان با ثبت کارت‌های بانکی که خریدهای روزانه خود را با آنها انجام می‌دهند، می‌توانند در هر خرید روزانه خود از شبکه تخفیفی تخفیفان، تخفیف بگیرند. این تخفیف در قالب اعتبار به کیف پول مشتریان در تخفیفان واریز می‌شود و یا ممکن است تخفیف در لحظه خرید اعمال شود. این سرویس جدید با همکاری شبکه بانکی کشور و در قالب شبکه پرداخت کشور صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا