خبر

ایرانسل در۱۴۰۰ و چشم انداز آن در ۱۴۰۱

"مدیرعامل ایرانسل با انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام خود، از هویت سازمانی و لوگوی جدید ایرانسل رونمایی کرد." خبر کوتاه بود اما به یکباره موجی از نظرات مخاطبان، کارشناسان و… به سمت ایرانسل سرازیر شد. ام بی ای نیوز برای بررسی علل این تغییر گفتگویی با "رضا موحدی مدیر کل برند شرکت ایرانسل"، "کیوان شکرانی مدیر ارشد برند شرکت ایرانسل" داشته است. در این گفتگو موضوعاتی دیگری مانند: عملکرد مارکتینگی ایرانسل در سال ۱۴۰۰ و چشم انداز آن در سال ۱۴۰۱ نیز مورد بررسی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا