خبر

این کیسه برنج را بغل کنید

برای پاسخ به تقاضاهای خانواده های مختلف و تطابق با ذائقه ها و برنامه های تغذیه ای آن ها، یک برند در چین برنج سفید، برنج سیاه و یک نوع ارزن خوراکی مخصوص انسان را عرضه کرد. برند قصد تاکید بر روی ویژگی های یک سری محصولات به وسیله بسته بندی ساده و متمایز و تثبیت موقعیت برند به عنوان نامی جوان و مبتکر را دارد.
در فرایند تحقیق و تحلیل محصولات، مدیران و کارمندان برند دریافته اند که به دلیل حمل راحت و آسان کیسه برنج ۵ کیلویی، اغلب مصرف کنندگان تمایل دارند تا به جای حمل کیسه از دسته، محصول را پس از خرید در آغوش بگیرند. نتیجه این تحقیق طراحی یک کیسه برنج به شکل نوزاد انسان است. مشتریان به آسانی از روی شبیه سازی رنگ پوست های مختلف می توانند نوع برنج را تشخیص دهند. به کمک فناوری توخالی محتوای محصول قابل مشاهده است. همه این ها بسته بندی را دوست داشتنی و سرشار از لذت می کند. این نوزادان دوست داشتنی بر روی قفسه فروشگاه مردم را تهییج به در آغوش گرفتن آن ها می کنند.
کل طراحی بصری این بسته بندی مدرن و ساده است و جوانان بیشتر از آن استقبال می کنند.
روش در آغوش گرفتن این بسته برنج ۵ کیلویی ژست را جذاب تر می کند و با داشتن ظاهری ممتاز و برجسته پا را از بسته بندی نرمال یک محصول مشابه فراتر می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا