خبر

بازاریابی بحران در کرونا (۳)

ام بی ای نیوز: آیکیادر حالی که خانه نشینی باعث ایجاد استرس و حس گوشه گیری در دل عده زیادی از افراد می شود، آیکیا اسپانیا آن را به مثابه فرصتی برای تغییر نگرش نسبت به سفارشات «shelter-in-place» (ثبت سفارش و خرید محصولات در فضایی امن با رعایت فاصله فیزیکی) می بیند. این برند به استقبال آن دسته از مخاطبان اسپانیایی و انگلیسی زبانی می رود که به خانه های خود بر می گردند. با انجام این کار، آیکیا قصد یادآوری دنیا های پایدار و متعادلی را به مردم دارد که از قبل با بازی با بچه ها، رقص، آهنگسازی یا استراحت در کنار عزیزانشان خلق کرده بودند. این در شرایطی است که دنیای پیرامون آن ها مدام در حال تغییر است.همان طور که لارا دوران، مدیر بازاریابی در آیکیا اسپانیا توضیح داد، «جنبش «#YoMeQuedoEnCasa» (#من درخانه می مانم) در خانه های مردم شکل گرفت و ما می خواهیم در حد بضاعت خود به این خانه ها ادای احترام کنیم. ما از همه می خواهیم تا خانه خود را از منظری متفاوت ببینند و در این شرایط آن را به جایی تبدیل کنند که بتوانیم همگی در کنار هم تجربیات جدیدی را کسب کنیم.»mbanews.ir-مرضیه فروتنwww.thinkwithgoogle.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا