خبر

بازاریابی در بحران

ام بی ای نیوز: فوردفورد به عنوان برندی که بیش از یک قرن از فعالیت آن می گذرد، به سهم خود دوران های سختی را از سر گذرانده است. به منظور تایید اهمیت فراوان شرایط جدید، این شرکت با تغییر رویکرد در نوع رفتار خود در قالب یک سری آگهی تبلیغاتی توضیح داد که فورد در گذشته چگونه از پس بحران های جهانی برآمده است. برای مثال، در طول جنگ جهانی دوم دست به ساخت تجهیزات نظامی زد و در حال حاضر نیز با ساخت آن دسته از تجهیزات پزشکی که کمبود آن احساس می شود، در ادامه روند قبلی نسبت به مبارزه با کووید ۱۹ احساس تعهد می کند. آگهی های تبلیغاتی جدید با عناوین «ساخته شد تا کمک کند» و «برای استفاده در همین لحظه ساخته شد»، بر تعهد صد ساله شرکت به مصرف کنندگان و ماموریت همیشگی خود تکیه می کنند.به گفته اندرو جورجسکو، رئیس بازاریابی محتوا شرکت فورد در ایالات متحده آمریکا، «۱۱۷ سال مقاومت به ما آموخت که ما بدین روش از این دوران سخت نیز عبور خواهیم کرد اما این برهه حساس تلاش و همکاری را می طلبد.» این شرکت به منظور انجام وظیفه خطیری که بر دوش خود احساس می کند، از طریق اجرای برنامه تخفیفی پرداخت اعتبار فورد به پشتیبانی از مشتریان در برابر مشکلات مالی می پردازد.

Walgreensیکی از بزرگ ترین داروخانه ها در ایالات متحده آمریکا و یک برند پیشگام مورد اعتماد در زمینه بهداشت و درمان به نام «Walgreens» مجموعه فیلم های ویدئویی کوتاه و آموزنده تحت عنوان «از یک داروساز بپرس» را تنظیم کرد که به سوالات رایج درباره کووید-۱۹ پاسخ می دهد. این برند در ادامه به سرعت یک کمپین ایمیلی خلاق را به یک آگهی تبلیغاتی ویدئویی تبدیل کرد تا توضیح دهد که مردم چگونه می توانند با خیال راحت از خدمات مراقبتی آنلاین و تحویل رایگان دارو های تجویز شده بهره ببرند. در نهایت، برای کمک به مبارزه با چالشی که بسیاری از جوامع با دسترسی محدود به تست های کووید-۱۹ روبرو هستند، Walgreens سیستم تست کووید-۱۹ حین رانندگی را برای اولین گروه از پاسخ دهندگان راه اندازی کرد.mbanews.ir-مرضیه فروتنwww.thinkwithgoogle.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا