خبر

بازگشت به مدرسه با الهام از تخیل کودکان

ام بی ای نیوز: شنبه ۲۷ جولای کمپین بازگشت به مدرسه جدید برند ASDA به نام جورج، محصول آژانس تبلیغاتی AMV BBDO راه اندازی شد. فیلم جدید، در راستای اجرای شعار «ساخته شده برای قوه تخیل آن ها»، با الهام از تخیلات جالب و خلاقانه کودکان و ضبط لحظات واقعی، متفکرانه، شاد و طنز آمیز بازی، مشتری را بار دیگر به روزهای کودکی و فعالیت در زمین بازی مدرسه می برد.مسئولیت کارگردانی این فیلم ۳۰ ثانیه ای نهایی بر عهده «Traktor» بود و «Electric Theatre Collective»، متخصص در زمینه تولید جلوه های ویژه بصری، وظیفه هدایت و انیمیشن سازی بر اساس هیولا را انجام داد. در این فیلم می بینیم که یک گروه از بچه های مدرسه ای در قالب بازی قایم باشک یونیفرم های جورج خود را می پوشند، می دوند و در جایی پنهان می شوند تا این که هیولای تخیلی کودکان یکی از پسر ها را پیدا می کند. در کمال شگفتی، این هیولا به یک دختر تبدیل می شود. دختر به محض یافتن یکی از پسر ها مسئولیت هیولا بودن را به او می سپارد و بازی همچنان ادامه پیدا می کند. در پایان ما می فهمیم که در حال تماشای فعالیت کودکان در زمین بازی و تحقق تخیلاتشان بوده ایم. جمله نهایی پیام کمپین را چنین حلاصه می کند: «لباس ها برای قدرت تخیلشان تولید شدند.»شاخه: سایرینمشتری: ASDAآژانس تبلیغاتی: AMV BBDO، لندنشرکت فیلمسازی: Stink / Traktorکشور: انگلستان

مرضیه فروتنwww.bestadsontv.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا