خبر

با آئودی از نزاع خیابانی نجات پیدا کنید

ام بی ای نیوز: تازه ترین آگهی تبلیغاتی آئودی صحنه دوئل هنرهای رزمی معمولی نیست.با به اوج رسیدن مبارزه بین دو باند رقیب در نزاع های خیابانی، بازیگر اصلی میدان نبرد با پنهان شدن در صندلی عقب خودروی آئودی ازچنگال مریدان خود فرار می کند. جذب او به سوی فضای داخلی خوب خودروی مدل A8 آئودی با قابلیت های عالی و قابل توجه خاص خود، نوشیدن یک لیوان نوشیدنی و در گوش دادن به ترانه "Easy" اثر هنرمندی به نام "Commodores" را در پی دارد. در چنین شرایطی نزاع بیرون از خودرو هنوز داغ است.دست اندرکارانرئیس بازاریابی: بنجامین براونمدیر ملی برند و بازاریابی خرده فروشی: آنا راسلمدیر بازاریابی برند آئودی انگلستان: لورا برنانآژانس تبلیغاتی: Bartle Bogle Hegarty لندنتیم خلاقیت: مارک ریسون، کالوم پریوررئیس اجرایی خلاقیت: یان هارتفیلدرئیس کسب و کار: جان بارنسرئیس امور مشتریان: پیتر بلیسبایمدیر امور مشتریان: بلا برتولوتیمدیر استراتژی: ویل لاینرئیس استراتژی: دامین لی کاسترکتهیه کننده آژانس: جورجینا کنتدستیار تهیه کننده: سام رمزیشرکت فیلمسازی: MJZکارگردان: ماتیس فن هینینگنتهیه کننده اجرایی: دیکی جفارستهیه کننده: دونالد تیلورمدیر فیلمبرداری: روبن ایمپنسشرکت ارائه دهنده خدمات پس از تولید: MPCتدوین گر، شرکت تدوین: Jono Griffith Workصدا: Factory

مترجم: مرضیه فروتنwww.campaignlive.co.uk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا