خبر

با هر قطره چای رویاهایتان زنده می‌شوند

ام بی ای نیوز: شرکت تویینینگز پس از یک سال روند نزولی رشد میزان فروش، کمپین تبلیغاتی جدیدی را راه اندازی کرده است.به گفته تویینینگز، کمپین تبلیغاتی «با هر قطره چای رویا‌هایتان زنده می‌شوند» مشتمل بر یک سری آگهی‌های تبلیغاتی تلویزیونی است که سه لحظه خاص را ثبت می‌کنند. این سه لحظه در آرامش ساحلی، رقص صبح زود و لحظه ای تمرکز ناب خلاصه خواهند شد.

اولین مورد از این سه آگهی تبلیغاتی ۵ اکتبر از کانال ۴ حین برنامه تلویزیونی «The Great British Bake Off» پخش می‌گردد.این حرکت در راستای انجام ماموریت تویینینگز و بازتعریف نقشی که چای در زندگی مردم به عنوان یک آرام بخش روزانه ایفا می‌کند، انجام شده و طیفی متنوع از ترکیبات «Superblend» آن را در بر می‌گیرد.

سیمون گروو، مدیر برند تویینینگز معتقد است: «چای عمیقا در بافت مردم انگلستان ریشه دوانده است. انگلیسی‌ها در زندگی خود بیش از هر چیز از انواع و اقسام چای لذت برده اند اما به نظر می‌رسد که اخیرا چای محبوبیت خود را در میان نسل جوان تا حدی از دست داده است.»در تویینینگز همه در تلاشند تعریفی جدید از نقش چای و دمنوش‌های گیاهی در زندگی مردم ارائه داده و آن را برای همه لذت بخش تر و قابل دسترس تر از قبل کننددر همین حال ارزش برند طی ۵۲ هفته منتهی به ۱۹ ژوئن سال جاری میلادی ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا