بدون دسته بندی

با Subway سر میزغذا عاشق شوید

ام بی ای نیوز: در قالب آمیزه ای از عشق و طنز، Subway به وسیله یک کمپین جدید، محصول آژانس تبلیغاتی J. Walter Thompson سیدنی مشتریان را به دوباره عاشق شدن دعوت می کند. Subway با علم به رضایت مشتریان از گزینه های ناهار خود، دست به نمایش همه طعم های تازه، سس ها و ادویه های جدید، ترکیب های خوشمزه جدید هیجان انگیز و مواد اولیه بهبود یافته از طریق یک کمپین نو با سبکی دلربا و جذاب می زند.به گفته سایمون لانگلی، مدیر اجرایی خلاقیت Walter Thompson، استرالیایی ها در مورد Subway احساساتی و پر شور رفتار می کنند اما گهگاه احتمال گرفتار شدن در دام ناهارهای روزمره قدیمی یکنواخت نیز وجود دارد. هدف از راه اندازی کمپین یادآوری این نکته به مردم است که مواد اولیه جدید خوشمزه متعددی برای ادویه دار کردن ناهار وجود دارند. در ادامه یک کارگردان به نام "دیو وود" این پیام را توسط لحن صدایی نو و هیجان انگیز برای برند Subway منتقل کرد که به استرالیایی ها اجازه عاشق شدن دوباره سر میز ناهار را می دهد.شاخه: غذامشتری: Subwayآژانس تبلیغاتی: J Walter Thompson، سیدنیشرکت فیلمسازی: Goodoil Filmsکشور: استرالیادست اندرکارانکارگردان: دیو وودمدیر اجرایی خلاقیت: سایمون لانگلینویسنده: کت توماسمدیر هنری: نیک دورینگتهیه کننده آژانس: نیکول ریچاردسونتهیه کننده شرکت فیلمسازی: لی تامسوناستودیو صدا: Rumbleخدمات پس از تولید: THE EDITORSرئیس ارشد امور مشتریان: جیمز انسلبرنامه ریز ارشد: هیتر موریسونمدیر امور مشتریان: جک بورتون

مترجم: مرضیه فروتنwww.bestadsontv.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا