خبر

بهترین آگهی‌های تبلیغاتی یورو ۲۰۲۰

ام بی ای نیوز: مسابقات لیگ ملت های اروپا هر چند سال یک بار برگزار می‌شوند. در این دوران همه ما کارشناس فوتبال شده و با یکدیگر سر این موضوع بحث می‌کنیم که چه کسی باید بازی کند و ترکیب تیم چگونه باید باشد.شاید نتوان هرگز مدیر فوتبالی شد اما می‌شود بهترین آگهی‌های تبلیغاتی یورو ۲۰۲۰ را در قالب یک ترکیب ۲-۴-۴ طبقه بندی کرد.

]روزنامه «The Sun»آگهی تبلیغاتی روزنامه «The Sun» در قالب شعار تبلیغاتی خود به اروپایی‌ها پیغام می‌دهد که همه شما دعوتید. همیشه هم لازم نیست عضو تیم باشید تا حس و حال جام ملت‌های اروپا را درک کنید بلکه در خانه هم می‌توانید حس و حال یورو ۲۰۲۰ را دریابید. این بار کمی حس نوستالژی و روابط خوب شما را در قلب بازی‌ها قرار می‌دهد.

بی بی سیآگهی تبلیغاتی بی بی سی تحت عنوان «انتظار‌ به پایان رسید»، قصد دارد تا کمی هیجان فوتبال را وارد زندگی معمولی افراد کند. در این آگهی تبلیغاتی فوتبالیست‌هایی را می بینیم که در جریان زندگی روزمره قدم نهاده و حس و حال لیگ ملت‌های اروپا را در دل مردم زنده می‌کنند. آگهی تبلیغاتی فوق با سبک انیمیشنی خاص خود، تمرین و روند آماده سازی بازیکنان برای ورود به مسابقات را به تصویر می‌کشد.

سازمان صلیب سرخ جهانیدر قلب آگهی تبلیغاتی سازمان صلیب سرخ جهانی، «بلیز ماتوییدی»، فوتبالیست فرانسوی قرار دارد. نگاه این فوتبالیست نادر و باهوش به بازی با بقیه فرق دارد. در این فیلم اعضای کادر درمان نیز قهرمان بوده و شایسته کسب این عنوان هستند.

گروه خدمات مخابراتی بی تی (BT)آگهی تبلیغاتی گروه خدمات مخابراتی بی تی، از کیفیتی بالا برخوردار است. در این آگهی تبلیغاتی سعی گردیده تا با نفرت از فضای آنلاین مبارزه شود. در این راستا دریافت آنلاین پیام توسط افراد، امید را دل آن‌ها زنده کرده و باعث اتحاد میانشان می‌شود.

Sports Direct'sآگهی تبلیغاتی فروشگاه پوشاک ورزشی «Sports Direct's» با شعار «آیا این فقط یک بازی است؟» به میدان آمده است. در این آگهی تبلیغاتی شاهد شکوفایی استعداد‌های درخشانی هستیم که به خوبی در کنار هم قرار گرفته و با تولید یک بمب انرژی هر دفاعی را به دردسر خواهند انداخت.

ایرن برو‌یک شرکت اسکاتلندی تولید کننده نوشیدنی به نام «ایرن برو» در قالب آگهی تبلیغاتی «تازه واردهای تورنمنت» ضمن تبلیغ نوشیدنی‌های خود مردم اسکاتلند را خطاب قرار داده و به آن ها این پیام را می‌دهد: «آیا این اولین بار است که تیم ملی فوتبال اسکاتلند را در یک تورنمنت می‌بینید؟ پس با ما همراه باشید و از آن لذت ببرید.»

اسنیکرزگهگاه شما نیاز به مهاجمی دارید تا ضمن انجام ماموریت اصلی خود، بر روی مدافعین حریف نیز فشار بیاورد و آن‌ها را پرس کند. کمپین «Bothlands» اسنیکرز بهتر از هر نمونه دیگری این کار را انجام می‌دهد. بسیاری از مردم به راحتی یک فرصت آماده و شسته رفته را از دست می‌دهند اما اسنیکرز با اعتماد به نفس کامل اسپانسر رسمی هر دو تیم انگلیس و اسکاتلند در بازی‌های یورو ۲۰۲۰ به شمار می‌رود.

تننتیک شرکت تولید کننده نوشیدنی در اسکاتلند به نام «تننت» (Tennent)، در آگهی تبلیغاتی «پنج میلیون دلیل» خود استعداد‌های خلاقانه ای را به تصویر می‌کشد که هر تیم فوتبالی از همان ابتدای تاسیس به آن نیاز دارد. آن‌ها محیط پیرامون خود را جادو می‌کنند. بازیکن به هواداران سیگنال می‌دهد تا با صدایی بلند تر از قبل او و تیمش را تشویق کنند. این حرکت به تنهایی می‌تواند پیروزی را برایتان رقم زند. شاید هرگز ندانید اما طرفداران پر شور حتی می‌توانند مهم ترین عامل موفقیت یک تیم باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا