خبر

بهترین آگهی­ های Super Bowl سال ۲۰۲۱

ام بی ای نیوز: در یکشنبه منسوب به Super Bowl، فقط یک چیز هست که به اندازه فوتبال اهمیت دارد و آن آگهی­ های تبلیغاتی است.امسال نیز از این امر مستثنی نبود و انبوهی از آگهی های تبلیغاتی در طول این بازی پخش شد.اگرچه برخی برند­های مشهور به طور قابل توجهی غیبت داشتند اما بسیاری دیگر نیز همچنان به حضور پررنگ خود در این مسابقه ادامه دادند. برای مثال «بادوایزر» که میلیون­ها دلار به ساخت یک آگهی تبلیغاتی با محوریت آگاهی از واکسن کووید-۱۹ اختصاص داد، در Super Bowl غایب بود.بنابر گزارش­ های دریافتی، شبکه تلویزیونی سی بی اس (CBS) برای پخش یک آگهی تبلیغاتی ۳۰ ثانیه ای ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار پول خرج کرده است. این رقم کمی کمتر از سال گذشته بود اما مابه ­التفاوت چندان زیاد نیست.یقینا، تماشای شکست تیم «کانزاس سیتی چیفس» از «تامپا بای بوکانیرز» در این میان رویداد اصلی بود اما قبل و حین بازی یک سری آگهی ­های تبلیغاتی وجود دارند که به عقیده وبسایت خبری سی ان ان، واقعا روز طولانی بازی را لذت بخش تر از آنچه باید باشد، می­کنند.

خدمات تحویل غذای DoorDashسخت است نتوان عاشق آگهی تبلیغاتی Super Bowl این شرکت نشد که به نوعی قصیده ای برای همه همسایه­ ها در هرجای دنیا به شمار می ­رود. در این آگهی تبلیغاتی کاراکتر­های آوازه خوان برنامه تلویزیونی «سیسیم استریت» را می­بینیم که در کنار خواننده معروف، «داوید دیگز» نغمه سرایی می­کنند. به نظر شما چگونه می­توان در برابر این آگهی تبلیغاتی خوب و جذاب مقاومت کرد؟

جنرال موتورزاین آگهی تبلیغاتی به دلیل نبوغ محض در زمینه داستان پردازی برنده میدان است. ویل فرل، بازیگر آمریکایی در این آگهی تبلیغاتی نقش کسی را بازی می­کند که از نروژ متنفر است زیرا سرانه فروش خودرو­های برقی آن بیشتر از ایالات متحده آمریکا می­باشد.این آگهی تبلیغاتی فرصتی را به وجود می­آورد تا قدرت باتری جدید چند منظوره جنرال موتورز به نمایش گذاشته و نقش حمایتی آن از گزینه­ های دیگر گرفته تا خودروی گازسوز نشان داده شود. همه این­ها در حالی بود که با دنبال کردن سفر فرل به نروژ، صحنه­ هایی از درخشش خواننده رپ آمریکایی، آوکوافینا و بازیگر آمریکایی، کنان تامپسون را می­بینیم. با حضور این سه نفر، آگهی تبلیغاتی فوق قرار بود برنده میدان شود.

State Farmاین آگهی تبلیغاتی شرکت خدمات مالی آمریکایی «State Farm»، با درخشش آرون راجرز (بازیکن فوتبال آمریکایی)، پل راد (هنرپیشه آمریکایی) و پاتریک ماهومس (بازیکن فوتبال) (بلافاصله پس از تماشای بازی او)، مانند بسیاری از آگهی ¬های تبلیغاتی شرکت پر ستاره بود. در ادامه دریک (رپر کانادایی) را می¬بینیم که خود را با عنوان «دریک از State Farm» معرفی می-کند. این آگهی تبلیغاتی شاید جذاب ترین آگهی تبلیغاتی در میان شرکت¬ های بیمه باشد.

تویوتاآگهی تبلیغاتی تویوتا با حضور «جسیکا لانگ"، شناگر پارالمپیک آمریکایی، عمیق ترین احساسات را در قلب­ها به وجود خواهد آورد. تویوتا درباره این آگهی تبلیغاتی می­گوید که داستان فرزندخواندگی لانگ در آن به تصویر کشیده شده است. این قهرمان با ۱۳ مدال طلای پارالمپیک در قالب آگهی تبلیغاتی تویوتا از «امید و عشق درون همه ما» می­گوید. اگرچه نویسندگان این مقاله هنوز از ماهیت رابطه میان آن با خودرو مطمئن نیستند اما با تماشای آن احساساتی شدند و اشک در چشم­ هایشان حلقه زد.

HuggiesHuggies یک برند تولید کننده پوشک و دستمال مرطوب کودک است. در آگهی تبلیغاتی برند، نوزادان آشکارا فوق­ العاده زیبا هستند و در نتیجه موفقیت آگهی تبلیغاتی را تضمین می ­کنند. در قالب یک سری کلیپ­ های کوتاه، این آگهی تبلیغاتی نشان می­دهد که آن­ها چگونه در جهانی پر از عشق محبوب قلب­ها هستند. آیا کسی در دنیا هست که نوزادان را دوست نداشته باشد؟

Oatlyدر آگهی تبلیغاتی «Oatly» (یک شرکت تولید کننده محصولات لبنی)، یقینا، آوازخوانی مدیرعامل شاید مورد توجه همه قرار نگرفته باشد اما پس از پخش آگهی تبلیغاتی، شرکت تیشرت­ هایی را به افراد هدیه داد (حالا دیگر آن­ها یکجا به فروش رسیده اند) که در عین تاثیرگذاری در حوزه تبلیغات، سرگرم کننده نیز بودند. این یک نمونه بازاریابی خوب و موثر به شمار می­رود.

Reddit
همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، آگهی­ های تبلیغاتی در Super Bowl بسیار پر هزینه هستند. Reddit یک شرکت و وبسایت خبری است که با توجه به این هزینه بالا فقط یک آگهی تبلیغاتی ۵ ثانیه ای ساخت. با این وجود، شاید کوتاهی این آگهی تبلیغاتی میزان تاثیرگذاری آن را افزایش دهد.

Cheetos
چه کسی را می­توان یافت که حداقل یک بار اسنک هم اتاقی، شریک یا همسرش را از او ندزدیده باشد؟ در این آگهی تبلیغاتی، «میلا کونیس"، هنرپیشه معروف، اسنک چی توز «اشتون کوچر» را می­دزدد و از چشمان او دور نگه می­دارد. بخواهیم روراست باشیم، باید بگوییم که همه ما به نوعی با این آگهی تبلیغاتی ارتباط برقرار خواهیم کرد.

جیپ
صرف نظر از هر فکری که پس از تماشای این آگهی تبلیغاتی به ذهنتان خطور می­کند، این یکی از اولین ­ها در نوع خود بود که به ایجاد تفرقه در ایالات متحده آمریکا اشاره می ­نمود. این آگهی تایید کرد که حتی یک سرگرمی بزرگ آمریکایی نیز نمی­تواند این موضوع را انکار کند که مردم آمریکا با هم متحد نیستند.mbanews.ir-مرضیه فروتنwww.cnn.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا