ام بی ای نیوز: در ادامه بررسی بهترین کمپین های روابط عمومی و فعال سازی منطقه خاورمیانه در سال ۲۰۱۸ به بررسی چهار مورد زیر می پردازیم:۶. P&G و شرکت خرده فروشی Carrefourعلامت از خود به جای بگذاریدآژانس تبلیغاتی: MSLProcter & Gamble با مشارکت Carrefour و اجرای برنامه "یک درخت همیشه سبز Ghaf بکارید" توسط Goumbouk با دعوت از مصرف کنندگان اماراتی از آن ها می خواهد تا از طریق کاشت ۲۰ هزار بذر این گیاه منحصر به فرد اما در معرض خطر انقراض در طول مدت یک ساعت رکورد جهانی گینس را بشکنند. شیوه کاشت بذر ها به شکلی بود که لوگوی زاید، حاکم ابوظبی و بنیان گذار امارات متحده عربی را ساختند.۷. برگر کینگبرگر گریل شده با پرمای خورشیدآژانس تبلیغاتی: Ogilvyدر ماه جولای، رستوران برگر کینگ در کویت برگر های خود را با انرژی خورشیدی گریل کرد و پخت. این در حالی است که درجه حرارت خورشید آن جا به ۵۰ درجه سلسیوس رسید.۸. #OneDeadSealsEnoughواقعیت غیر قابل غرق شدنآژانس تبلیغاتی: Y&R عمانیک پیام با حمایت ۶۰ متر زباله های پلاستیکی در دریای مرده که در ان هیچ چیز نمی تواند زندگی کند و امکان غرق شدن در آن نیز برای تعداد کمی از موجودات هست. این اتفاق یک هشدار زیست محیطی به جهان داد.۹. بنتلیاوج لوکس بودنآژانس تبلیغاتی: Performance Communicationsشرکت Bentley Motors مرتفع ترین رستوران با کیفیت را با آوردن سرآشپز معروف، کالین کلیگ به اجلاس "جبل جیش"، بلند ترین کوه امارات متحده عربی، تاسیس کرد. این پاپ آپ هفت روزه بالای یک جاده پیچ در پیچ برای نمایش مدل های خودروی "Continental GT" کاملا جدید و "Pentayaga V8" اسپرت آن عالی بود.مترجم: مرضیه فروتنwww.campaignme.comیکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد