خبر

بیداری با قوس های طلایی مکدونالد

ام بی ای نیوز: مکدونالد با راه اندازی یک کمپین گسترده در سال ۲۰۲۰ حول موضوع قهوه، برندینگ خود در آلمان را از خواب ناز بیدار می کند.این کمپین تبلیغاتی، محصول آژانس تبلیغاتی مستقل «Leoʼs Thjnk Tank»، از یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی و یک سری تصاویر گرافیکی آنلاین تشکیل شده است. موارد فوق مساله مهم نزد عاشقان قهوه را نشان می دهند که همانا صرفا یک قهوه خوب است.در میان این تصاویر عجیب و غریب، از روی شوخی لوگوی قوس های طلایی مکدونالد به شکل های مختلف بازسازی شد که در وهله نخست یک شخصیت خواب آلود با پلک های نیمه بسته و در وهله دوم همان شخصیت در حالت بیدار و آماده باش را به تصویر می کشد. در هر دو نسخه، دانه های قهوه نماد مردمک چشم های لوگو هستند.جمله پایین تصویر به این ترتیب در قالب یک بیانیه مطبوعاتی کوتاه، پیام مکدونالد آلمان را به گوش همگان می رساند: «البته و صد البته بابت یک قهوه خیلی خوب از مکدونالد متشکریم.»مرضیه فروتنwww.designtaxi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا