خبر

بیمیتو درمسیر توسعه‌ی خرید آنلاین بیمه

ام بی ای نیوز: مجموعه ­ی بیمیتو در راستای ترویج فرهنگ بیمه آنلاین و فاصله گرفتن از روشهای سنتی خرید خدمات بیمه و آشنایی مخاطبان با موضوعات مختلفی که در صنعت بیمه دنیا مطرح است ، تلاش می­کند.حامد ولی پوری مدیرعامل شرکت" بیمیتو" با اعلام اینکه در حوزه­ی صنعت بیمه بیشتر تقاضا به سمت روش­های سنتی خرید بیمه است و هنوز رویکرد مورد نظر ما بر مبنای آشنای و تمایل مخاطبان به خدمات آنلاین تغییر نکرده افزود:همه­ی تلاش ما این است که با ارائه­ی اطلاعات مناسب از طریق برپایی کمپینهایی که به شکل پیوسته در رسانه­­ های مختلف اکران می­شود، مخاطبان را با موضوعات مختلف صنعت بیمه و اهمیت آن در زندگی فردی و اجتماعی اشنا کنیم.در واقع نوعی کار اموزشی که بدون وقفه برای یادآوری مکرراز طریق رویکردهای تبلیغاتی،سعی دارداطلاعات جامعی را در اختیار افراد جامعه قرار­دهد.وی تاکید کرد:اصولا بیمه در لایه ­های جامعه ما موضوع مهمی محسوب نمی­شود و به عنوان دغدغه مردم مطرح نیست، و تنها برخی بیمه ­های اجباری و شخص ثالت دربین افراد جامعه شناخته شده و مورد توجه قرار دارد که تغییر نگرش و رویکرد مخاطبان از طریق آموزش و تکرار از جمله اهدف مجموعه بیمیتو است.وی با بیان اینکه در کمپین ­های تبلیغاتی دو برند "ازکی " و" بیمیتو" در کنار هم دریک راستا فعالیت دارند افزود: " ازکی " درواقعامکان مقایسه انواع خدمات بیمه را برای کاربران فراهم می­کند و رویکرد جدی تری درارتباط با مخاطب برگزیده اما بیمیتو با استفاده ازالمانهای بصری و گفتمان خاص فضای فان را برای این ارتباط برگزیده است.اما هردو برند در راستای ایجاد شرایط توسعه صنعت بیمه و رسیدن به شاخص­های جهانی بیمه فعالیت میکنند که این موضوع باعث شده کار دشواری درحوزه­ ی تبلیغات و حضوربیشتر در رسانه ها داشته باشیم.مدیرعامل شرکت بیمیتو؛ در ادامه به موضوع مهم اعتماد در صنعت بیمه اشاره کرد وافزود: اصولا موضوع مهم اعتماد سازی در صنعت بیمه درهمه دنیا از جمله اولویتهایی است که در توسعه آن مد نظر قرار دارد، درواقع این کار بسیار دشواری است که مخاطبان را اقناع کنیم برای خدماتی که قابل دیدن نیستوجهی پرداخت کنند چرا که اصولا مردم برای اجناس یا کالایی که دریافت می­کنند یا حتی خدمات پول پرداخت میکنند اما بیمهموضوعی است که نیازمند فرهنگ سازی درلایه­های ذهنیت مخاطبان دارد و این رویکرد باعث شده نحوه­ی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به واسطه­ ی کمپین­ های تبلیغاتی بیمیتو و ازکی متفاوت و پیوسته باشند.البته در بین استارتاپ هایی که در حال حاضر در کشور فعالیت می­کنند بیمیتو رشد قابل ملاحظه ای داشت ولی هنوز با ایده آل ها فاصله داریم، با توجه به اینکه بازار بیمه حجم قابل توجه ی راشامل می­شود، ما تلاش میکنیم از آن سهم داشته باشیم و در حوزه ­های پر تراکنش تعداد کاربران خود را بین مخاطبان صنعت بیمه بالا ببریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا