خبر

تحقیقات بازار، نیاز اصلی برندهای پوشاک

اولین مجمع عمومی فوق العاده "انجمن برندهای پوشاک کشور " با حضور تولید کنندگان ، دست اندرکاران و صاحبان برندهای شناخته شده و نوپا ، در محل هتل اسپیناس تهران برگزار شد.به گزارش خبرنگار ما در مراسم "صالحی نوع پرور"رییس هیات مدیره‌ی انجمن پوشاک ایران  ، به بیان اهداف و اقدامات مدنظر از زمان شکیل انجمن پرداخت و تاکید کرد: تبلیغات و بازاریابی مدرن همسو با استانداردهای جهانی، حلقه مفقوده زنجیره تولید پوشاک در سطوح مختلف  است. وی بر اهمیت حمایت انجمن از برندهایی که تازه کار هستند و سعی دارند در بازار پوشاک کشور فعالیت کنند، تاکید کرده و افزود: هماهنگی بین فعالان صنف باعث می‌شود تا در حوزه‌ی تبلیغات و بازاریابی بتوانیم  به روشهای روز دنیا دست یابیم و از لحاظ اقتصادی تیز تبلیغات  کم هزینه تر و موثرتری را در بازار پوشاک کشور برای مخاطب ایرانی طراحی و اجرا کنیم.وی از در ادامه به بیان اهداف تشکیل انجمن پوشاک پرداخته و افزود، یکی از اهداف انجمن احقاق حقوق برندها در نهادهای دولتی و غیر دولتی است و همچنین  بهره گیری از تکنولوژی و دانش روز در تولید و تبلیغ و مارکتینگ  پوشاک. نمونه‌ی این کار کمپین ویترین‌ها بود که زمانی که شروع به کار کردیم متاسفانه بحران کرونا منجر به تعطیلی این طرح شدکه با حضور جمعی از طراحان داخلی قصد اجرای آن را داشتیم.وی اقداماتی نظیر اجرای پروژه‌های تحقیقات بازار در سطح کشور، راه اندازی سایت مرجع است، ایجاد صفحه مجازی برندها در شبکه اجتماعی را از جمله اقدامات مهمی ارزیابی کرد که در مدت تاسیس  انجمن از سال ۹۸ تا کنون صورت گرفته است.لازم به ذکر است در این مراسم انتخابات اعضای هیات مدیره انجمن با حضور اعضاء و صاحبان برندهای پوشاک کشور برگزار شد که هفت عضو به عنوان اعضای هیات رییسه به ترتیب شامل :شهرام صالحی پور ، محمود صالحی ، حمیده سادات زعیم زاده  و،جلال حسینی خواه، پدرام سعادتمند، صدرا شریعت مداری، موسی احراری و دو عضو علی البدل  توسط حضار با کسب بالاترین آراء انتخاب شدند.در این مراسم پریسا پوشانی مدیر عامل شرکت تحقیقات بازار ریوایز بازارنگر، در سخنرانی خود بر اهمیت بررسی عادات خرید و مصرف پوشاک ایران تاکید کرده و افزود : ارائه خدمات تحقیقات بازاریابی صنفی در کشورهای پیشرفته دنیا از اولویت‌های  این حوزه است اما در ایران توجه چندانی را جلب نکرده .در حالی که برنامه های تحقیقات بازار به برندها کمک می‌کند تا با آگاهی بیشتری نسبت به تحولات و نیاز بازار، انتظارات مخاطبان را شناخته و در برخورد با رقبا حرفه ای رفتار کنند.او ازبرنامه‌ای که در حوزه تحقیقات بازار برای انجمن طراحی شده خبرداد و گفت: این طرح در دو فاز کیفی و کمی قابل اجراست که بخش کیفی آن به اتمام رسیده و بخش کمی در حال اجرا  میباشد  و دراین شرایط سخت اقتصادی امیدواریم  در صنعت پوشاک بتوانیم قدم موثر و سازنده ای برداریم  که منجر به اعتلای صنعت پوشاک ایران شود.مهندس گرجی مدیر کل صنعت نساجی کشور نیز در ادامه بر اهمیت انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی در توسعه و پیشرفت مسیر صنعت نساجی و پوشاک کشور تاکید کرده و حمایت از این بخش را لازم  و مهم دانست .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا