خبر

تغییر لیبل بسته بندی کامبیز

کامبیز از برندهای قدیمی و باسابقه ایرانی در حوزه مواد غذایی ست. این برند، شروع کار خود را با تولید محصولاتی به مانند رب انار، کشک و… شروع و در حال حاضر نزدیک به ۵۰ نوع محصول را به بازار ارائه می‌کند. برند قدیمی کامبیز مدتی بود که فعالیت پروصدایی در تبلیغات نداشته و مخاطبان فقط محصولات آن را در فروشگاه‌های مختلف مشاهده می‌کردند. این روزها نام برند کامبیز در رسانه‌های تبلیغاتی مختلف بارها شنیده شده است. البته قبل از تبلیغات محیطی و دیجیتال، نام برند کامبیز با فعالیت مسئولیت اجتماعی اش میان مخاطبان پیچیده است. این برند چندی‌ست صندوق‌های شیشه‌ای را در مکان‌های مختلف نصب و از مخاطبان می‌خواهد، درب بطری‌هایشان را به منظور فعالیت‌های خیریه در آن قرار دهند. در این طرح که بازیافت امید برند کامبیز نام دارد، ویلچر‌هایی تهیه و در اختیار افراد ناتوان جسمی قرار می‌گیرد. این اقدام برند مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

تبلیغات محیطی کامبیز
در همین راستا، تبلیغات محیطی کامبیز نیز چندی‌ست سطح شهر را پر کرده و برند از طریق رسانه‌های محیطی محصولات مختلف خود را به مخاطبان یادآوری می‌کند. حرکت تبلیغاتی برند کامبیز به تبلیغات محیطی محدود نشده و چندی ست برند در اینستاگرام نیز صفحه‌ی فعالی داشته و هر روز مخاطبان را در جریان اتفاقات برند قرار می‌دهد. برند برای ارتباط صمیمانه تر با مخاطبان تصاویری را نیز از تبلیغات محیطی و فضای داخلی سازمان‌ش در صفحه‌ی خود منتشر می‌کند. همچنین برند کامبیز همراستا با تبلیغات محیطی، لیبل محصولات مختلف خود بخصوص رب انارش را نیز تغییر داده و دقیقا از همان تصویری استفاده کرده که مخاطبان در رسانه‌های محیطی در حال مشاهده هستند. این همراستایی جالب توجه بوده و مخاطبان به محض دیدن محصول در فروشگاه به یاد تبلیغات مختلف برند می‌افتند.

وبسایت برند
وبسایت شرکت‌ها یکی از بهترین مکان‌ها برای نشان دادن شخصیت آنهاست. وبسایت برند کامبیز از ظاهری آراسته و اطلاعات خوبی برخوردار است. یکی از نکات جالب وبسایت، مجله کامبیز است که پی دی اف آن بصورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. در این مجله به مسائل مختلفی که همراستا با عملکرد برند کامبیزست، پرداخته شده است. همچنین در مجله، آموزش غذاهای مختلفی که امکان تهیه آنها با محصولات کامبیز است، آورده شده است. در مجموع روند حرکت تبلیغاتی برند کامبیز به نظر از برنامه ‌ریزی منسجمی پیروی کرده و ادامه دار خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا