خبر

تمرکز برند­های مد در کلاب هاوس

به گفته کلاب هاوس، ۲۰ درصد از فعال ترین کاربران کلاب هاوس، در قالب این اپلیکیشن به طور میانگین بیش از دو ساعت در طول روز به حرف­های دیگران گوش می­دهند.

کلاب هاوس که از زمان راه اندازی در ماه مارس سال ۲۰۲۰ میلادی، بار­ها دانلود شده است، به سرعت جایگاه خود را به عنوان کانون بحث­های عمیق درباره مد و لباس تثبیت می­کند. در این میان «کالچر کلاب» که ضمن تمرکز بر روی
صنعت مد، به بحث و گفتگو پیرامون موضوعات دیگری نظیر فیلم و هنر می­پردازد، بیش از ۲۳ هزار فالوور دارد.

آنچه در حال حاضر کمتر به آن توجه می­شود، کلاب­های متعلق به برند­های فعال در دنیای مد است. برند­هایی نظیر نایک اکثرا به این موضوع اکتفا می­کنند که نمایندگان از برندشان فقط یک مرتبه در دیگر کلاب­های موجود حضور یابند. در عوض اپلیکیشن فوق به فضایی برای بنیانگذاران و مدیران برند، خواه قدیمی خواه جدید، تبدیل شده است تا ضمن بیان ایده­های خود، آن­ها را با نقطه نظرات دیگر مدیران اجرایی نیز مقایسه کنند.

دسترسی به کادر مدیریت شرکت­ها مورد توجه کاربران کلاب هاوس قرار گرفته است. در شرایط فعلی، شاهد رشد زیاد کلاب­های مد جدید هستیم. از آن جمله کلاب «فشن تاکز» ۱۷ هزار فالوور، کلاب «فشن تاک ۱۰۱» ۳۴ هزار فالوور و «فشن کریتیوز لینکاپ» ۶۴ هزار فالوور دارد. اعتبار برند در کلاب هاوس بر اساس میزان محبوبیت آن شکل نمی­گیرد بلکه به توانایی صاحبش در جلو بردن یک بحث خوب و جلب توجه کاربران بستگی دارد. در عین حال مدیران و کارمندان نایک هنوز نسبت به راه اندازی یک کلاب مخصوص به خود تمایلی نشان نداده اند.

کلاب هاوس محلی عالی برای تاسیس یک برند و به اشتراک گذاشتن پیامتان با دیگران به شمار می­ رود. کاربران با عضویت در کلاب­های مختلف با هویت و فعالیت­هایتان آشنا می­شوند و بدون هر نوع نگاه تبلیغاتی پیام شما را دریافت خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا