خبر

تمرکز برند­های مد در کلاب هاوس

ام بی ای نیوز: به گفته کلاب هاوس، ۲۰ درصد از فعال ترین کاربران کلاب هاوس، در قالب این اپلیکیشن به طور میانگین بیش از دو ساعت در طول روز به حرف­های دیگران گوش می­دهند.کلاب هاوس که از زمان راه اندازی در ماه مارس سال ۲۰۲۰ میلادی، بار­ها دانلود شده است، به سرعت جایگاه خود را به عنوان کانون بحث­های عمیق درباره مد و لباس تثبیت می­کند. در این میان «کالچر کلاب» که ضمن تمرکز بر روی صنعت مد، به بحث و گفتگو پیرامون موضوعات دیگری نظیر فیلم و هنر می­پردازد، بیش از ۲۳ هزار فالوور دارد.آنچه در حال حاضر کمتر به آن توجه می­شود، کلاب­های متعلق به برند­های فعال در دنیای مد است. برند­هایی نظیر نایک اکثرا به این موضوع اکتفا می­کنند که نمایندگان از برندشان فقط یک مرتبه در دیگر کلاب­های موجود حضور یابند. در عوض اپلیکیشن فوق به فضایی برای بنیانگذاران و مدیران برند، خواه قدیمی خواه جدید، تبدیل شده است تا ضمن بیان ایده­های خود، آن­ها را با نقطه نظرات دیگر مدیران اجرایی نیز مقایسه کنند.دسترسی به کادر مدیریت شرکت­ها مورد توجه کاربران کلاب هاوس قرار گرفته است. در شرایط فعلی، شاهد رشد زیاد کلاب­های مد جدید هستیم. از آن جمله کلاب «فشن تاکز» ۱۷ هزار فالوور، کلاب «فشن تاک ۱۰۱» ۳۴ هزار فالوور و «فشن کریتیوز لینکاپ» ۶۴ هزار فالوور دارد. اعتبار برند در کلاب هاوس بر اساس میزان محبوبیت آن شکل نمی­گیرد بلکه به توانایی صاحبش در جلو بردن یک بحث خوب و جلب توجه کاربران بستگی دارد. در عین حال مدیران و کارمندان نایک هنوز نسبت به راه اندازی یک کلاب مخصوص به خود تمایلی نشان نداده اند.کلاب هاوس محلی عالی برای تاسیس یک برند و به اشتراک گذاشتن پیامتان با دیگران به شمار می­ رود. کاربران با عضویت در کلاب­های مختلف با هویت و فعالیت­هایتان آشنا می­شوند و بدون هر نوع نگاه تبلیغاتی پیام شما را دریافت خواهند کرد.mbanews.ir-مرضیه فروتنwww.glossy.co

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا