به گفته کلاب هاوس، ۲۰ درصد از فعال ترین کاربران کلاب هاوس، در قالب این اپلیکیشن به طور میانگین بیش از دو ساعت در طول روز به حرفهای دیگران گوش میدهند.
کلاب هاوس که از زمان راه اندازی در ماه مارس سال ۲۰۲۰ میلادی، بارها دانلود شده است، به سرعت جایگاه خود را به عنوان کانون بحثهای عمیق درباره مد و لباس تثبیت میکند. در این میان «کالچر کلاب» که ضمن تمرکز بر روی
صنعت مد، به بحث و گفتگو پیرامون موضوعات دیگری نظیر فیلم و هنر میپردازد، بیش از ۲۳ هزار فالوور دارد.
آنچه در حال حاضر کمتر به آن توجه میشود، کلابهای متعلق به برندهای فعال در دنیای مد است. برندهایی نظیر نایک اکثرا به این موضوع اکتفا میکنند که نمایندگان از برندشان فقط یک مرتبه در دیگر کلابهای موجود حضور یابند. در عوض اپلیکیشن فوق به فضایی برای بنیانگذاران و مدیران برند، خواه قدیمی خواه جدید، تبدیل شده است تا ضمن بیان ایدههای خود، آنها را با نقطه نظرات دیگر مدیران اجرایی نیز مقایسه کنند.
دسترسی به کادر مدیریت شرکتها مورد توجه کاربران کلاب هاوس قرار گرفته است. در شرایط فعلی، شاهد رشد زیاد کلابهای مد جدید هستیم. از آن جمله کلاب «فشن تاکز» ۱۷ هزار فالوور، کلاب «فشن تاک ۱۰۱» ۳۴ هزار فالوور و «فشن کریتیوز لینکاپ» ۶۴ هزار فالوور دارد. اعتبار برند در کلاب هاوس بر اساس میزان محبوبیت آن شکل نمیگیرد بلکه به توانایی صاحبش در جلو بردن یک بحث خوب و جلب توجه کاربران بستگی دارد. در عین حال مدیران و کارمندان نایک هنوز نسبت به راه اندازی یک کلاب مخصوص به خود تمایلی نشان نداده اند.
کلاب هاوس محلی عالی برای تاسیس یک برند و به اشتراک گذاشتن پیامتان با دیگران به شمار می رود. کاربران با عضویت در کلابهای مختلف با هویت و فعالیتهایتان آشنا میشوند و بدون هر نوع نگاه تبلیغاتی پیام شما را دریافت خواهند کرد.