پژوهش

تورم بالاست،محصول باصرفه‌تر انتخاب کنید

در مواجهه با نرخ تورم فزاینده و در شرایطی که بودجه محدود است، صرفه جویی در هزینه‌ها با گرایش به سوی برند‌های معروف و با کیفیت و در نتیجه صرف نظر کردن از گزینه‌های ارزان تر و وسوسه انگیز، درست و منطقی به نظر می‌رسد. با این حال، شک و تردید به دل کاربر راه می‌یابد که نکند دیگر نتواند جایگزین‌های گران تر و مطمئن تر را انتخاب نماید. تازه ترین کمپین تبلیغاتی باتری «دوراسل» به این موضوع می‌پردازد که سرمایه گذاری بر روی گزینه‌های با دوام تر می‌تواند در بلند مدت باعث صرفه جویی بیشتر در هزینه‌ها شود.

در ادامه کاربر نیاز اطمینان حاصل می‌کند که انتخاب درستی انجام داده است.این کمپین تبلیغاتی که توسط آژانس بازاریابی «Wunderman Thompson» انگلستان طراحی و اجرا شده، نشان می‌دهد که باتری‌های دوراسل دو برابر محصولات برند‌های رقیب دوام آورده، عملکرد بهتری از خود نشان داده و در نهایت صرف جویی بیشتر در هزینه‌های خانواده را به دنبال خواهد داشت.کمپین تبلیغاتی «بابا گرفتار شد»، پدری را نشان می‌دهد که باتری‌های ارزان قیمت خریده و فکر می‌کند که خانواده اش متوجه نمی‌شوند.

خیلی زود ماشین اسباب بازی فرزندش از حرکت باز ایستاده، پیچ گوشتی برقی مادر خانواده به طور غیر منتظره ای از کار افتاده و در نهایت خرگوش دست اموز برند دوراسل مداخله می‌کند.خرگوش با چشم‌های جذابش می‌گوید که یک نفر انتخابی مشکوک کرده است و پدر نتیجه کار اشتباهش را می‌بیند.خرگوش معروف دوراسل که به خاطر انرژی بالای خود بسیار معروف است، از جیب خود یک بسته باتری دوراسل درآورده و لبخند زنان توصیه می‌کند که دفعه بعد دوراسل بخرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا