خبر

تویوتا خودرویی لذت بخش برای تمام خانواده

آگهی تبلیغاتی «Book Club» به خوبی این حقیقت را به تصویر می‌کشد که یک خودروی مدل «RAV4» چگونه در عین حال که یک شریک قابل اعتماد و همه کاره در موقعیت‌های مختلف است، در ماجراجویی‌های جذاب و هیجان انگیز نیز همراهتان خواهد بود.برای ساخت این آگهی تبلیغاتی، مدیران آژانس تبلیغاتی «۲۲Squared» دست به تحقیق و مطالعه پیرامون نقطه نظرات مشتریان RAV4 زده و متوجه شدند که تفاوت‌های فرهنگی موجود میان اعضای خانواده صاحبان این خودرو مدام در حال رشد هستند. رفع نیاز‌های همه افراد با نیاز‌ها و علایق مختلف مستلزم ایجاد پیوند‍‌های محکم میان نسل‌های گوناگون در قالب خانواده خواهد بود.در آگهی تبلیغاتی مربوط به خودروی تویوتا مدل «کرولا» ۲۰۲۳ موسوم به «فرمان سوم»، نشان می‌دهد که چگونه این مدل خودروی خاص و ویژه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید حتی از گذشته نیز قابل اعتماد تر و خواستنی تر است.نتایج تحقیقات حاکی از آن است که ۷۵ درصد از نسل Z رانندگان، به خودروی خود به مثابه نوعی «فضای سوم» نگاه کرده و اولویت از نظر آن‌ها، راحتی و اعتماد به خودرو در شرایط سخت و غیر قابل پیش بینی است.هدف از طراحی و اجرای این کمپین تبلیغاتی، جذب خریداران جوان و کسب رضایت آن‌هاست.کمپین تبلیغاتی فوق سپتامبر ۲۰۲۳ در عرصه‌ های تلویزیون، شبکه‌های اجتماعی و فضای دیجیتال در آمریکا اجرا شد.برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید- قسمت اولبرای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید- قسمت دومwww.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا