خبر

جعبه مهربانی؛ کمپین پاییزه هایپراستار

ام بی ای نیوز: مسئولیت اجتماعی رویکرد کمپین بازگشت به مدرسه فروشگاه هایپراستار بود که با تهیه ی پکیج های با قیمت های مختلف یه عنوان جعبه ی مهربانی و پیشنهاد به مشتریان جهت مشارکت در تهیه و اهدای آن به کودکان مناطق محروم اجرایی شد.شهریار شاه امیری مدیر مارکتینگ این فروشگاه به ام بی ای نیوز گفت: امسال هایپراستار در ایام بازگشایی مدارس با طراحی و اجرای کمپین هایی پرقدرت تر از گذشته حضور داشت.این کمپین از اوایل شهریور تا ۱۵ مهر ادامه داشت که سعی شده بود با حداقل قیمت سه پکیج با قیمت های ۲۰ ،۴۰ و ۶۰ هزارتومانی تهیه شده و به مشتریانی که پای صندوق ها می آمدند پیشنهاد داده می شد، در این اقدام خیرخواهانه مشارکت داشته باشند.در واقع هر پکیج، جعبه ی مهربانی بود که بدون در نظر گرفتن هیچ سودی از سوی فروشگاه به مشتریان پیشنهاد شده و کار توزیع آن با مشارکت و همکاری کانون اسلامی انصار و جامعه ی نیکوکاری برای دانش آموزان مناطق محروم انجام شد.وی در ادام تصریح کرد: در پایان این طرح حدود پنج هزار و پانصد پکیج معادل یکصد و چهل میلیون تومان جمع آوری شده و تاکنون بیش از ۳۰ درصد آن بین دانش اموزان توزیع شده است.مدیر مارکتینگ فروشگاه هایپراستار در ادامه گفت: طرح دیگری درون فروشگاه جاری شد که ضمن دربرگیری دانش آموزان، دانشجویان را نیز شامل می شد که "با عنوان یک مسیر پر از جایزه از مدرسه تا دانشگاه" تهیه شده که ازای هر ۷۰ هزار تومان خرید یک استیکر و به ازای ۱۶ استیکر یک جایزه رایگان در نظر گرفته شده که کلا ۳۰ بخش مختلف را شامل می شود و در صورت تکمیل شدن همه آن امکان شرکت در قرعه کشی بزرگ پایان مهرماه برای شرکت کننده فراهم می شد و جوایز آن نیز ۳۰۰ دستگاه تبلت درنظر گرفته شده بود.وی همچنین درمورد طرح ویژه و قرعه کشی بزرگ در مراکز خرید ارم و اکومال افزود: در این طرح علاوه بر کودکان و نوجوانان، دانشجویان نیز مخاطب بودند که اقلامی نظیر انواع گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف درنظر گرفته شده و اهدا شد.وی در ادامه از بخش های دیگر طرح مسولیت اجتماعی فروشگاه هایپراستار گفت که در راستای حفظ محیط زیست و فرهنگسازی کمتر استفاده کردن از پلاستیک بوده و با عنوان کمپین "نه به پلاستیک" با هدف حذف کیسه های پلاستیکی از فروشگاه ها و جایگزینی اکوپک های پارچه ای است که به زودی در همه ی فروشگاه های مجموعه ی هایپراستار اجرایی می شود.همچنین طرحی دیگر در هشت فروشگاه اجرایی شد که اقدام به جمع آوری لباس های نو و استوکی که شسته و اتوکشی و بسته بندی می شود توسط خیریه ها برای آسایشگاه کهریزک ارسال شد.

mbanews.ir-مریم غضنفری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا