خبر

حضور ماشین بستنی فروشی در میدان جنگ

تصاویر جنگ و ترس در دنیای امروز عادی و معمولی است. ما هر رور بدون هیچ احساس خاصی آن ها را اسکن می کنیم. کمپین فوق با این هدف راه اندازی شده است تا شما نگاهی دوباره به آن ها بیندازید و در ادامه جزئیات واقعا غم انگیز وضعیت زندگی در مناطق جنگی را از نظر بگذرانید. به عقیده شما منطقه جنگی جای مناسبی برای فعالیت یک دلقک، ماشین بستنی فروشی یا بادکنک فروش نیست اما این ها برای دست اندرکاران کمپین نماد کودکان هستند.
نکته نامربوط در این تصویر وجود بستنی نیست بلکه این واقعیت است که هیچ کودکی نباید در یک منطقه جنگی بزرگ شود.
دست اندرکاران
شاخه: منافع عمومی
رسانه: چاپ
برند: Caritas
آژانس تبلیغاتی: Havas
موقعیت مکانی: آلمان
آژانس تبلیغاتی: Havas دوسلدورف، آلمان
ندیر ارشد خلاقیت آلمان: اریک شوفلر
مدیر ارشد خلاقیت دوسلدورف: دارن ریچاردسون
مدیران خلاقیت: کریستف دامانیک، توبیاس ریب
مدیر ارشد هنری / دستیار دوم مدیر: ملانی درکشلر، جنیفر راکوفسکی، کلارا روگل
نویسنده اصلی / دستیار نویسنده: پترا راسکنباچ، ساشا نویمان
رئیس امور مشتریانک سوفیا پانک
کار هنری نهایی: پیتر هولزپورتز
عکاسی: استفان کرینفلد

www.coloribus.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا