خبر

حضور ماشین بستنی فروشی در میدان جنگ

ام بی ای نیوز: تصاویر جنگ و ترس در دنیای امروز عادی و معمولی است. ما هر رور بدون هیچ احساس خاصی آن ها را اسکن می کنیم. کمپین فوق با این هدف راه اندازی شده است تا شما نگاهی دوباره به آن ها بیندازید و در ادامه جزئیات واقعا غم انگیز وضعیت زندگی در مناطق جنگی را از نظر بگذرانید. به عقیده شما منطقه جنگی جای مناسبی برای فعالیت یک دلقک، ماشین بستنی فروشی یا بادکنک فروش نیست اما این ها برای دست اندرکاران کمپین نماد کودکان هستند.نکته نامربوط در این تصویر وجود بستنی نیست بلکه این واقعیت است که هیچ کودکی نباید در یک منطقه جنگی بزرگ شود.دست اندرکارانشاخه: منافع عمومیرسانه: چاپبرند: Caritasآژانس تبلیغاتی: Havasموقعیت مکانی: آلمانآژانس تبلیغاتی: Havas دوسلدورف، آلمانندیر ارشد خلاقیت آلمان: اریک شوفلرمدیر ارشد خلاقیت دوسلدورف: دارن ریچاردسونمدیران خلاقیت: کریستف دامانیک، توبیاس ریبمدیر ارشد هنری / دستیار دوم مدیر: ملانی درکشلر، جنیفر راکوفسکی، کلارا روگلنویسنده اصلی / دستیار نویسنده: پترا راسکنباچ، ساشا نویمانرئیس امور مشتریانک سوفیا پانککار هنری نهایی: پیتر هولزپورتزعکاسی: استفان کرینفلدمترجم: مرضیه فروتنwww.coloribus.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا