خبر

حفظ محیط زیست با بیلبورد قابل بازیافت

ام بی ای نیوز: Aviva در راه گام برداشتن به سوی حفظ محیط زیست، از پوستر‌های کاغذی شش لایه ۱۰۰ درصد قابل بازیافت خود خارج از خانه پرده برداشته و تازه ترین کمپینش موسوم به «It takes Aviva» را با این هدف راه اندازی کرده است.«It takes Aviva» در ماه آوریل راه اندازی شد و بزرگ ترین کمپین تبلیغاتی این غول امور مالی در پنج سال گذشته به شمار می‌رود. این سری آگهی‌های تبلیغاتی، با درخشش بازیگر اسکاتلندی، شانا مک دونالد، محصول آژانس تبلیغاتی Adam & Eve/DDB به ما نشان می‌دهند که فعالیت‌های برند فقط در بیمه خلاصه نشده و چیزی فراتر از آن است.با همکاری شرکت رسانه ای «زنیت» و پلتفرم رسانه ای «Prodigious»، یک سری پوستر‌های شش لایه ۱۰۰ درصد قابل بازیافت با استفاده از جوهر‌های محلول در آب و غیر سمی طراحی و چاپ می‌شوند.پوستر‌ها در تمام طول عمر خود حافظ محیط زیست خواهند بود. آژانس‌های زیرمجموعه شرکت تبلیغاتی «Publicis Groupe»، به منظور کاهش اتلاف، جمع آوری و بازیافت پوستر‌ها در پایان عمر، با صاحبان رسانه همکاری نزدیکی خواهند داشت.با کاهش محدودیت‌‌‌های ناشی از قرنطینه، توجه مخاطبان به سوی پوستر‌ها در سطح محلی جذب شده و در خیابان‌های پر رفت و آمد، مراکز خرده فروشی و مناطق مسکونی تعداد زیادی از پوستر‌های تبلیغاتی نصب می‌گردند.این خبر پس از آن منتشر شد که شرکت Aviva متعهد گردید تا سال ۲۰۴۰ به یک شرکت بدون تولید ذره ای دی اکسید کربن (Net Zero) تبدیل شود و تا سال ۲۰۳۰ در دایره فعالیت‌ها و زنجیره منابع خود به این هدف دست یابد.راج کومار، مدیر برند و شهرت در Aviva گفت: «حفظ محیط زیست جزئی اساسی از استراتژی Aviva و لازمه کار ما به عنوان یک کسب و کار موفق است. به همین دلیل بسیار هیجان انگیز خواهد بود اگر شما یکی از اولین برند‌ها در دنیا باشید که تعهد داده از پوستر‌های ۱۰۰% قابل بازیافت در تبلیغات خارج از خانه خود استفاده کند. در Aviva، تا سال ۲۰۴۰ هدف این است که از همه دارایی‌های سهامداران و بیمه گذاران گرفته تا دفاتر ناظر بر فرایند تصمیم گیری، میزان تولید دی اکسید کربن به صفر برسد.کلر پاسفیلد، رئیس بخش عملیات و فعال سازی تبلیغات خارج از خانه در مرکز رسانه ای «Publicis Media» در ادامه خاطرنشان کرد: «تبلیغات قابل بازیافت یک گام عظیم در مسیر تبلیغات خارج از خانه به شمار می‌روند زیرا ما در تلاش هستیم تا تاثیر صنعت خود بر روی محیط زیست را کاهش دهیم. ما بسیار خوشحالیم که با Aviva بر روی این پوستر‌های ۱۰۰% قابل بازیافت کار کرده ایم و امیدواریم که در آینده برند‌های بیشتری در مسیر پیشرفت، به محیط زیست بیش از سایر موضوعات اهمیت و آن را پیش فرض قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا