بدون دسته بندی

حمایت همراه اول از کالای ایرانی

ام بی ای نیوز: شرکت ارتباطات سیار ایران ( همراه اول) چندی است با پخش تیزری در تلویزیون حمایت خود را از کالای ایرانی اعلام کرده است. تیزر مورد نظر با بازخوردهای بسیاری در رسانه‌ها روبرو شده و می‌توان این اقدام همراه اول را در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت در نظر گرفت. ام بی ای نیوز به منظور دریافت اطلاعات دقیق‌تر درباره این تیزر گفتگویی را با دکتر کیومرث حاجی رحیمیان مدیرکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران داشته که در ادامه می‌خوانید.همراه اول؛ تیزر حمایت از كالاي ايراني را با چه هدفي پخش کرده است؟این تیزر در راستای اهداف مسئولیت اجتماعی همراه اول ساخته شده است. همانطور که می‌دانید سال ۱۳۹۸ از سوی رهبر معظم انقلاب «سال رونق تولید» نامگذاری شده است. سال گذشته نیز ایشان بر «حمایت از کالای ایرانی» تأکید کرده بودند. همراه اول نیز به عنوان یک از شرکت‌های بزرگ کشور همواره بر حمایت از تولیدات داخلی و کسب و کار ایرانی اقدام کرده است. طبق ارزیابی‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی «همراه اول» در چند دوره اخیر در بین اپراتورهای تلفن همراه رتبه اول در استفاده حداکثری از منابع و مهارت‌های ایرانی را کسب کرده است. این ارزیابی در راستای اجرایی کردن موضوع مصوبه ۱۶۳ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات انجام می‌شود. همراه اول چندی پیش در مراسم «میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرت» که با حضور وزیر صمت برگزار شد، سیزده تفاهم نامه همکاری با شرکت های داخلی امضاء کرد تا بتواند از تولیدات داخلی و بومی بیش از پیش حمایت کند. همچنین در این راستا نمایشگاه دائمی حمایت از تولید داخل در ساختمان مرکزی همراه اول برپا شده و علاقمندانمی‌توانند از آن بازدید کنند.براي انتشار پيام كمپين از چه رسانه‌هايی استفاده شده است؟ اگر از رسانه هاي مختلفي استفاده شده، آيا پيام تمام رسانه ها پيوسته است؟محتوای این کمپین در قالب تیزر در دو رسانه «تلویزیون» و «اینستاگرام» منتشر شده است که پیامی واحد و مشخص را از لحاظ مفهوم و ساخت دارند. همین امر باعث شده که صاحب‌نظران و علاقمندان اقدام به بازنشر همین محتواها در شبکه‌های اجتماعی کنند و در خصوص آن تحلیل و بررسی انجام دهند.گروه مخاطبان كمپين چه كساني هستند و كمپين تا چه زماني ادامه خواهد داشت؟ این تیزر که با رویکرد جدید مسئولیت اجتماعی همراه اول و با موضوع «حمایت از کالای ایرانی» تولید شده، پس از اکران در تلویزیون مورد تقدیر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. این تیزر با هدف تاثیر بر عموم جامعه و تمرکز بیشتر به تأثیرگذاری بر جوانان در شرف ازدواج شروع شده و در ادامه با ابعاد دیگر در قالب تیزرهای گوناگون تا ظاهر شدن نشانه‌های عملی تأثیرگذاری بر کل جامعه ادامه خواهد داشت.

mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا