خبر

خلاقانه ترین کمپین‌های روز معلم

ام بی ای نیوز: روزمعلم برای بسیاری از مخاطبان خاطره برانگیز است. برندهای دنیا نیز این روز را به یاد آورده و سعی دارند به نوعی از معلمان قدردانی کنند. در ادامه چند نمونه از قدردانی‌ها می‌پردازیم.«۳M Home Water Filtration»یک شرکت تولید کننده دستگاه‌های فیلتر آب به نام «۳M Home Water Filtration» به مناسبت فرا رسیدن روز معلم در قالب یک آگهی تبلیغاتی این روز را به شکل زیر تبریک می‌گوید: «تو فقط به ما درس ندادی بلکه برای تک تک ما و با توجه به ویژگی‌های شخصیتی امان سبک تدریس منحصر به فردی را طراحی کردی که تا به قالبی مناسب برای یادگیری دست یابیم. ما تا ابد مدیون مهر و محبت تو هستیم. روز معلم مبارک.»

«harvestgildindia»یک شرکت تولید کننده نان و مواد غذایی به نام «harvestgildindia» ضمن تشکر از همه معلمان و مربیانی که با وجود شیوع کرونا دست از تدریس و توجه به دانش آموزان بر نداشتند، مدعی است که یادگیری هیچ گاه پایان نمی‌یابد و در هر شرایطی می توان آموخت.

پاناسونیکپاناسونیک هند در قالب پیامی محبت آمیز چنین می‌گوید: «شما به نیروی خیال و تصورات ما روح بخشیدید، انگیزه رویاپردازی را در ما به وجود آوردید و به ما کمک کردید تا ورای افق‌های موجود بنگریم. امروز، ما مراتب امتنان و قدردانی را از همه معلمانی که با خروج از منطقه آسایش خود از تدریس باز ننشستند و با سبک جدید تدریس آنلاین خود را وفق دادند، اعلام می‌داریم. آن‌ها فقط می‌خواهند مطمئن شوند که رویای همه کودکان محقق خواهد شد.دومینودومینو از شما می‌خواهد که با افزودن پیتزای این شرکت به رژیم غذایی خود، در عین حل معادله، گرسنگی اتان را نیز برطرف کنید. به مناسبت فرا رسیدن روز معلم، در اقدامی جالب، محاسباتی و هیجان انگیز، امکان ثبت سفارش برای خرید یک اسلایس ۹.۵ اینچی از پیتزای جدید رستوران، طعم دار شده با ۹۵ گرم پنیر موزارلا، و دریافت آن در گاوصندوقی مربعی شکل وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید از قطعات کاملا مثلثی شکل پیتزای خود لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا