خبر

خودرو جدید هوندا برای تبلیغ به حرف می‌آید

هنگام تصمیم گیری برای خرید یک خودروی جدید، هر خریدار بالقوه ای مایل است قبل از اقدام برای خرید، همه چیز را در مورد مشخصات و جزئیات آن بشنود. گوش دادن به حرف‌های فروشندگان خوش ذوق درباره خودروی مورد نظر گهگاه می‌تواند کسل کننده باشد. بنابراین، چه کسی بهتر از خود خودرو که همه چیز را درباره خودش به شما بگوید.با هاروی، سخنگوی جدید نسخه به روز شده خودرو «HR-V» هوندا آشنا شوید. به هاروی که محصول آژانس خلاقیت «Leo Burnett» است، یک صدا و مغز هوشمند داده شد، زیرا هیچ کس دیگری بهتر و مناسب تر برای آموزش به مردم بهتر از خود خودرو نیست.هاروی جایگاه مخصوص به خود را در میان رقبای الهام بخش خود مثل سیری، الکسا و تقریبا هر دستگاه دیگری که با صدا فعال می‌شود، به دست آورده است. این حرکت مفید و کاربردی به طور موثر فرایند خرید خودرو را تغییر می‌دهد، زیرا دیگر لازم نیست برای یافتن خودرو مناسب به همه نمایندگی‌ها سر بزنید. شما می‌توانید اطلاعات مربوط به خودرو را مستقیما از زبان خود او بشنوید.کمدین معروف و شناخته شده، سم تونتون، برای پروژه ای که سیستم هوش مصنوعی هاروی نام گرفت، اجازه استفاده از صدای خود را داد تا از این طریق لحن کمدی به صدای خودرو بخشیده شود.اکوسیستم هاروی شامل Google Voice و Facebook Messenger در صفحه خود هاروی می‌شود که به خریداران و علاقمندان به خرید خودرو اجازه خواهد داد تا مشخصات آن را زیر سوال ببرند. از سیستم‌های سنجش میزان سوخت گرفته تا سیستم تعلیق ترمز، اعلام مسافت طی شده و حتی توصیه‌های دوستانه، شما می‌توانید هر سوالی را از هاروی پرسیده، با روی خوش او مواجه شده و پاسخ را دریافت کنید.

www.designtaxi.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا