خبر

خودنمایی برند‌ها در جشنواره فیلم کن

برند‌ها همواره به دنبال راه‌هایی برای تبلیغ خود هستند و در این میان البته از جشنواره فیلم کن غافل نمی‌شوند.

مسترکارد فرش قرمز هتل «Barrière Le Majestic»، محل اقامت بازیگران و مهمانان جشنواره فیلم کن، را پخش کرد. لورئال بنر‌های تبلیغاتی خود را برافراشت، گوچی، دیور و لویی ویتون صحنه را چیدند و برند بستنی زیرمجموعه یونیلور موسوم به مگنوم، از این رویداد تحت عنوان صحنه ای برای راه اندازی جدید کمپین اجتماعی خود یا به عبارتی «هر جا که لذت و شادی هست، همان جا هستیم» بهره برد.

مگنوم میزبان یک مهمانی گفت و شنود زنده در کن با حضور «تروی سیوان»، خواننده و ترانه سرای استرالیایی بود. او به عنوان سفیر برند سه ریمیکس جدید از آهنگ «عسل» خود را منتشر کرد که هر کدام از آن‌ها با سه طعم جدید بستنی مگنوم مطابقت داشته و حس سرخوشی، شگفت زدگی و خنکی را به انسان هدیه می‌دهند.

نسپرسو و ایر فرانس نیز میزبان سوئیت‌های ساحلی این جشنواره بودند. سالن ایرفرانس تجربه سیرین سفر با هواپیما‌های این شرکت را برای همه یادآوری می‌کرد. نسپرسو نیز غرفه عکاسی با پس زمینه ای به رنگ نارنجی روشن را راه انداخته که نشان از همکاری تابستانه این برند با پنتون دارد.

بی ام دبلیو در همه جای شهر تحت عنوان یک اسپانسر رسمی مطرح شده و شرکت کنندگان در این رویداد را با خودرو‌هایی مجهز به راننده مخصوص به نقاط مختلف کن می‌برد. در نهایت مایکروسافت نیز میزبان کافه ای به همین نام بود و فضایی برای هنرمندان و افراد با استعداد و خلاق فراهم کرد تا به بحث و گفتگو درباره آینده صنعت فیلمسازی بپردازند و سونی نیز صد سالگی شرکت فیلمسازی «کلمبیا پیکچرز» را با نصب تابلو‌هایی از چهره‌های بازیگران نمادین این رویداد جشن گفت.

 

www.brand-innovaters.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا