مصاحبه

دراژه با معرفی شخصیت مجازی «لنا» وارد عرصه بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی شد

برند دراژه در تازه‌ترین حرکت بازاریابی خود از شخصیتی مجازی با نام لنا رونمایی کرده است؛ شخصیتی مبتنی بر هوش مصنوعی که به‌عنوان عضوی از تیم مارکتینگ این برند فعالیت می‌کند.

به‌گفته‌ی تیم دراژه، «لنا» چهره‌ای جوان، پرانرژی و نزدیک به نسل جدید مصرف‌کنندگان است. او دختری ۲۲ ساله، دانشجوی عکاسی و علاقه‌مند به ورزش، موسیقی و تجربه‌های نو به تصویر کشیده شده و قرار است با زبانی خودمانی و طبیعی با مخاطبان تعامل برقرار کند.

هدف از خلق این اینفلوئنسر مجازی، ایجاد ارتباطی دوطرفه با مشتریان و معرفی محصولات در فضاهایی است که مصرف آنها به‌صورت واقعی‌تر نمایش داده می‌شود. دراژه با این اقدام، گامی تازه در بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی در بازاریابی برند برداشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا