خبر

در آگهی تبلیغاتی تویوتا، لندکروز درونتان زنده می‌شود

حاصل همکاری آژانس تبلیغاتی «MEMAC OGILVY» با تویوتا، راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی جدید بود که ایده آن از یک مشاهده ساده الهام گرفته شده است: بسیاری از رانندگان در امارات اغلب اوقات خودرو‌ها را به روش‌هایی غیر متعارف پارک می‌کنند. در حالی که برخی ممکن است آن را یک عادت بد بدانند، تویوتا از این نشانه به حقیقتی عمیق تر دست یافته است. این قبیل خودرو‌ها متعلق به کسانی هستند که روحیه ای ماجراجویانه داشته و پشت فرمان اتومبیلی که برای آفرود شاخته نشده، گیر کرده اند.

جهت تحقق این ایده، تصاویری از خودرو‌ها در وضعیتی ثبت شد که صاحبانشان آن‌ها را به طور ماجراجویانه ای پارک کرده بودند. ضمن نمایش این تصاویر، تویوتا از این رانندگان می‌خواهد تا خودرو‌های فعلی اشان را با اتومبیلی بهتر و مطابق را روحیه ماجراجویانه عوض کنند.

www.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا