ام بی ای نیوز: در مقاله زیر به مرور اجمالی ده کمپین منسجم برتر خاورمیانه در سال ۲۰۱۹ می پردازیم.۶. BABYSHOPهدیه ای از طرف مادرآژانس تبلیغاتی: FP7 McCannشرکت فیلمسازی: Dejavuبا خلق یک فرصت جدید، خرده فروشی اجناس کودکانه بیبی شاپ (Babyshop) قصد دارد تا از روز جهانی مادر فرصتی برای چکاپ سرطان سینه مادران بسازد.۷. OMANTELوقت اضافهآژانس تبلیغاتی: Leo Burnettکمپین فوق در قالب یک فراخوان از مردم می خواهد تا وقت خود را در ماه رمضان به کارهای خوب اختصاص دهند. این کمپین بر روی داستان زندگی برخی مردم عمان تاکید می کند که از ایام فراغت خود برای الهام بخشیدن به دیگران بهره می برند. آن ها همه ما را تشویق به استفاده بهینه از وقت و زمان خود می کنند.۸. BAYUTکریس همزوورسآژانس تبلیغاتی: Crayon Communicationsپرتال املاک و مستغلات امارات متحده عربی، Bayut، یک آگهی بازرگانی تلویزیونی با درخشش بازیگر هالیوود، کریس همزوورس، ساخت که بیش ازهمه به خاطر بازی در نقش ابر قهرمان، مارول در فیلم علمی تخیلی «Thor» معروف است. وظیفه فیلمبرداری آن را جردن باک و وظیفه کارگردانی اش را برنده جایزه اسکار، رابرت استرومبرگ، بر عهده داشتند. در این راستا یک بیلبورد عظیم الجثه در خیابان «شیخ زاید» نیز نصب شد.۹. نیسان آلتیمابیو کالر (رنگ زیستی)آژانس تبلیغاتی: TBWARaadبه منظور تاکید بر روی بزرگ ترین طیف رنگی برای یک خودروی جدید، همه شرکت کنندگان در تست رانندگی (درایو) نیسان آلتیما ملزم به پذیرش یک تغییر و انجام یک تست دی ان ای هستند. داده های اطلاعاتی دریافتی از هر یک از تست های دی ان ای به یک رنگ منحصر به فرد تبدیل می شوند که می توان هنگام خرید یک خودروی جدید، آن را بر روی خودروی مورد نظر اعمال کرد.۱۰. CITIبرای چیزی که اتفاق نیفتاده است هرگز خانه نشین نشویدآژانس تبلیغاتی: Horizon FCB دوبیشرکت خدمات مالی Citi کمپینی را با هدف اعلام خبر مشارکت خود با کمیته پارالمپیک بین المللی و حمایتش از گروه ورزشکارانی از ۲۰ کشور مختلف (Team Citi) اعلام کرد. این پیام در امارات متحده عربی برای نخستین بار به گوش همه مردم رسید و سپس به سرعت به همه جای جهان انتقال یافت.مرضیه فروتنwww.campaignme.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد