مصاحبه

دورتو؛ بوی تمیزی

چندی پیش آگهی های محیطی از یک برند ناآشنا و نوظهور را شاهد بودیم. آگهی های فاز بسته این برند ذهن را کاملا کنجکاو به این موضوع می کرد که چرا باید آب را با بوی نیمرو و مرغ را با بوی ماهی خورد! اما بعد از اکران فاز باز این پروژه متوجه شدیم این برند نوظهور اشاره به دغدغه ای برای مصرف کننده دارد.

خیلی از ما هنگام غذا خوردن به آن توجه می کنیم؛ توجه به اینکه لیوان یا قاشق و چنگال بوی غذای قبلی استفاده شده را ندهد.

در این گزارش با آقای هاشمیان مدیر ایده پرداز کانون ایران نوین گفتگویی پیرامون روند شکل گیری این آگهی داشتیم.

لطفا توضیحاتی مختصر در مورد برند دورتو، اینکه این برند ایرانی است یا وارداتی بفرمایید؟برند دورتو محصولی تحت لیسانس آلمان که در حوزه شوینده در بازار ایران و خاورمیانه فعالیت می نماید. مایع ظرفشویی DORTO محصولیست جدید حاصل از فرمولاسیونی پیشرفته که جرم، رسوب و ۹۹.۹۹% از باکتری ها و میکروب های باقی مانده در ظروف را از بین می برد.

توضیح بفرمایید که برند دورتو با چه هدفی اقدام به اجرای کمپینی دو مرحله ایی کرده است؟با توجه به اینکه برند دورتو برای اولین بار به مخاطبان عرضه میشد، نیاز بود تا یک کمپین با ایجاد توجه بالا طراحی و اجرا گردد تا مخاطب درگیری ذهنی بیشتری با نام برند و کارکرد آن پیدا کند، بنابراین در برنامه ریزی تصمیم بر این شد تا کمپین در دو مرحله اجرایی گردد.

لطفا کمی درباره نحوه ایده پردازی و بخش خلاقیت این آگهی بفرمایید؟واحد ایده پردازی بر اساس صورت مسئله ای که وجود داشت ابتدا به خلق تگ لاین پرداخت که حاصل آن “آرامش خیال با دورتو” بود.سپس بر این اساس که آرامش خیال بر پایه ایجاد نگرانی به وجود می آید به این توجه شد که مخاطبان چه مشکل و نگرانی می توانند از تمیز شسته نشدن ظروف خود پیدا کنند که به مفهوم بوی بد ظروف شسته شده رسیدیم تجربه ای که مخاطب به تناوب با آن روبرو شده بود. در نهایت چون کمپین دو مرحله ای بود ما به ایده سریالی برای فاز بسته و بحث آرامش خیال برای فاز باز و در نهایت معرفی محصول رسیدیم.

در آینده باید منتظر چه فعالیت های ارتباطی از این برند باشیم؟ با توجه به اینکه برند برنامه ریزی بلند مدت در بازار ایران را دارد، برنامه های ارتباطی بسیاری برای امسال تدارک دیده شده که به فراخور زمان اجرا خواهد شد.برای اجرایی شدن کمپین از چه رسانه هایی بهره برداری کرده اید؟رسانه های فراگیر بیلبورد و تلویزیون که در مراحل بعد رسانه های دیگر و اکتیویتی ها هم به آن اضافه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا