گزارش

دورهمی دختران بدجنس در بلک فرایدی

لیندزی لوهان و هم‌بازی‌هایش در کمدی نوجوانانه‌ی خاطره‌انگیزِ «دختران بدجنس» بعد از سال‌ها یک بار دیگر دور هم جمع شده‌اند تا به بهانه‌ی ترویج بلک فرایدی توسط والمارت، صحنه‌های مهم این فیلم محبوب را بازسازی کنند. والمارت سوار بر موج تبلیغاتِ نوستالژیک، به دنبال کش دادن بلک فرایدی و بیشتر کردن سهمش از این رویداد است؛ طوری که تخفیف‌هایش فقط منحصر به یک روز خاص نباشد. بلک فرایدی به شکل سنتی در اولین جمعه‌ی بعد از روز شکرگزاری اتفاق می‌افتد، ولی والمارت امسال پروموشونی را ترتیب داده که از ۸ نوامبر به شکل آنلاین آغاز شده است. تخفیف‌ها برای اعضای والمارت پلاس یا همان کسانی که حق اشتراک ویژه‌ی والمارت را پرداخت کرده‌اند، سه ساعت زودتر ارائه می‌شود تا آمار مشترکین بالا برود.

برای معرفی این رویداد، یک ویدئوی تبلیغاتی دودقیقه‌ای ساخته شده که در صفحه‌ی یوتوب برند و صفحه‌هایش در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. لوهان، چابرت، سیفراید به همراه دنیل فرانزیس و میسی الیوت بعد از حدود دو دهه کنار هم قرار گرفته‌اند و آهنگ مشهور فیلم هم روی آگهی پخش می‌شود. فیلم «دختران بدجنس» در سال ۲۰۰۴ ساخته شده و کاراکترهایش که زمانی الگوی بچه دبیرستانی‌ها بودند، حالا خودشان مادر شده‌اند. آنها در این ویدئوی تبلیغاتی صحنه‌های مشهور و دیالوگ‌های به‌یادماندنیِ این فیلمِ نوجوانانه را با سر و شکلی جدید، بازسازی و بازگویی کرده‌اند. روی ویدئو صدای لوهان را می‌شنویم که می‌گوید: «بعضی چیزها هیچ‌وقت عوض نمی‌شن. ما هنوز چهارشنبه‌ها لباس صورتی می‌پوشیم!»

والمارت این کمپین را در روزهای چهارشنبه‌ی ماه نوامبر و در روز دوشنبه‌ی سایبری که یک روز پر از تخفیف برای کالاهای فروشگاه‌های اینترنتی است، ادامه می‌دهد. کمپین توسط مجموعه‌ای از آژانس‌های صاحب‌نام از جمله Fallon و Publicis NY طراحی شده است. والمارت پلاس در سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی شده و این شرکت به مرور زمان، مزایایی را به برنامه‌ی عضوگیری خود اضافه کرده تا رقابت نزدیک‌تری با آمازون پرایم داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا