خبر

دیزل؛ لباسی از نفرت

ام بی ای نیوز: هدف آخرین کمپین برند مدِ دیزل، برخورد با سوءاستفاده‌ی اینترنتی است. نیکی میناژ و بلا ترون از سلبریتی‌هایی هستند که در صفحه‌ی اینستاگرام برند حضور داشته‌اند و روی لباس‌هایشان جمله‌های حاوی نفرت کاربران شبکه‌های اجتماعی نوشته شده است. کمپین با تصویری در اینستاگرام شروع شد که می‌گفت دیزل مرده است و این توضیح را به دنبال داشت: «ما در طول سال‌ها نظرات پر از نفرت زیادی دریافت کرده‌ایم؛ مانند این یکی.»در تصویر دوم کمپین این جمله را می‌خوانیم «دیزل دیگر باحال نیست»تصویر سوم کمپین می‌گوید «دیزل بیش از حد مزخرف است»این سه تصویر روی دیوارها و شیشه‌های تقریبا ۵۰ فروشگاه برند در کشورهای مختلف دیده می‌شود. نکته‌ی جالب ماجرا این است که پلیس میلان با تصور این که این پوسترها نشانه‌ی خرابکاری در فروشگاه برند است، وارد آن شد!در دو پست بعدی کمپین تصویر و ویدیوی یر سلبریتی‌های مذکور منتشر شده است. کمپین که «لباس نفرت» نام دارد، می‌خواهد به مردم بگوید «هر چه بیش‌تر لباس نفرت به تن کنید، کم‌تر اهمیت می‌دهید.»هدف کمپین که توسط آژانس پوبلیسیز (Publicis Worldwide) اجرا شده، این است که مردم قلدری و جملات نفرت‌انگیز اینترنتی را جدی نگیرند.در فیلمی که در صفحه‌ی اینستاگرام برند منتشر شده، سلبریتی‌ها پیام کمپین را منتقل می‌کنند. دیزل از آنها خواسته بود برخی از بدترین نظراتی را که تاکنون دریافت کرده‌اند، بگویند و سپس از روی آن برایشان لباس طراحی کرد. دیزل همچنین لباس‌هایی با این نظرات را برای فروش بین مشتریان تهیه کرده است. حدود ۱۵۰ اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی هم برای نشان دادن بدترین نظراتی که تاکنون دریافت کرده‌اند، محتوای خودشان را تولید کرده‌اند و آنها هم لباس‌هایی با این نظرات به تن خواهند کرد. ماه بعد، مشتریان هم می‌توانند همین کار را در فروشگاه‌های دیزل انجام دهند.

مترجم: نازنين کي نژادwww.thedrum.comیکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا