خبر

راز ستاره‌ها در کمپین پنیر پنج ستاره آمل

ام بی ای نیوز: گروه سولیکو کاله، خانواده پنیرهای آمل را با ری برندینگ این کتگوری همراه بسته بندی جدید و نام «پنیرهای پنج ستاره آمل» بار دیگر روانه بازار کرد. کاله به منظور اطلاع رسانی از این اتفاق کمپین ۳۶۰ درجه‌ای را در دوماه اجرا نمود. در فاز یک این کمپین،که از نیمه خرداد شروع شد، تغییر بسته بندی همراه با ری برندینگ پنیرهای پنج ستاره آمل اطلاع رسانی و در فاز دوم علاوه بر معرفی مجدد بسته بندی جدید بر پنج ویژگی متمایز این پنیرها بر اساس ۵ ستاره‌ها تمرکز شد.

در این کمپین، ستاره‌های نقش بسته بیش از سایر عوامل بصری بسته بندی‌ جدید توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کند. پنج ستاره‌ی معروفی که در پس خود داستانی دارند.ستاره نخست از تنوع محصولات می‌گوید: خانواده پنیرهای پنج ستاره آمل با انواع متنوع کلاسیک، کم چرب، خیکی، گوسفندی، گردویی و زیره برای تمام سلیقه‌ها طعمی لذت‌بخش و دلنشین را ارائه کرده است.

ستاره دوم یادآور طعم منحصر‌به‌فرد است: استفاده از پنیرهای رسیده در ترکیبات این پنیر، طعم خاص و لذت‌بخش متناسب با ذائقه ایرانی و همچنین امکان جذب و هضم بهتر پروتئین‌های پنیر و ارزش غذایی بالاتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

ستاره سوم بر مناسب بودن برای انواع نان تأکید دارد: برخلاف سایر پنیرهای سفید یا سنتی، پنیر پنج ستاره آمل با بافتی منحصربه‌فرد هم برش‌پذیر و هم مالش‌پذیر بوده که سبب می‌شود با نان‌های سنتی مثل سنگگ یا نان‌های مدرن مانند نان تُست به‌راحتی قابل استفاده باشد.

راز ستاره چهارم مواد اولیه واقعی و باکیفیت است: پنیرهای پنج‌ستاره آمل هیچ‌گونه اسانس و ماده افزودنی ندارند و در ترکیبات آنها از باکیفیت‌ترین نوع مواد اولیه مانند زیره و گردو استفاده شده است که طعم متفاوت آن را احساس خواهید کرد.

ستاره پنجم نماد بسته‌بندی مناسب و نداشتن آب در بسته‌بندی است: سهولت مصرف این پنیر به دلیل نداشتن آب در بسته‌بندی، تجربه دلچسب و راحت‌تری از مصرف را برای مصرف‌کننده رقم خواهد زد.

این کمپین شامل تبلیغات در تلویزیون، بیلبورد و بریج بوردهای سراسر کشور، برندینگ مترو و اتوبوس، تبلیغات درون فروشگاهی، سمپلینگ و دیجیتال مارکتینگ بوده است. همچنین مخاطبان، شاهد تبلیغات پنیر پنج ستاره آمل درمسابقه دورهمی با اجرای مهران مدیری نیز هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا