خبر

رشد ۱۰۰ درصدی درشاخص یادآوری برند ازکی

ام بی ای نیوز: "ازکی "امکان خرید آنلاین بیمه را با فرصت مقایسه فراهم کرده است."ازکی" شرکت بیمه نیست، بلکه برای مخاطبانش با معرفی شرکت های بیمه و خدمات آنها امکان مقایسه و خرید آنلاین بیمه را فراهم می‌کند .در کمپین اخیر "ازکی" سعی شده ضمن معرفی برند به بیان قابلیت های آن در معرفی و شناساندن انواع بیمه‌ها در ایران و خدمات و مبالغی که در ازای ارائه خدمات متنوع ارائه می‌کنند ، پرداخته شوئد و فرصتی فراهم شود تا بیمه شونده با در اختیار داشتن اطلاعات بیشتر ضمن مقایسه و ارزیابی بیمه ‌ها به شکل آنلاین از خدمات آنها بهره ­مند شود.مجید قاقازانی مدیر ارتباطات بازاریابی مجموعه "ازکی " ضمن اعلام مطالب فوق در گفتگو با"ام بی ای نیوز" در مورد اهداف و شکل اجرای کمپین اخیر این مجموعه که از شهریور ۱۴۰۰ استارت زده شده توضیح داد.در این کمپین هدف اصلی افزایش آگاهی برند "ازکی" در بین مخاطبان رسانه‌هایی به جز آنلاین در نظر گرفته شده است و با تاکید بر پتانسیل‌های موجود در نام "ازکی " به واسطه سیاست پیشینی که در انتخاب این نام از گذشته در نظر گرفته شده بود، با تکرارنام برند در این سری از تبلیغات تلوزیونی به این هدف دست پیدا کردیم ، درواقع تگ لاین و شعار این کمپین با پرسش " ازکی؟ و بعد پاسخ ازکی! "پوشش داده شد.در بخش پایانی این تیزر ما به این موضوع پرداختیم که ازکی شرکت بیمه نیست! موردی که در بسیاری از سرچ‌ها اینترنتی میان مخاطبان به عنوان بیمه ازکی دیده شده بود را در این تیزر مورد هدف قراردادیم و سعی کردیم بحث اگریگیوتوری بیمه را با زبانی ساده تر برای مخاطب شرح دهیم. " ازکی شرکت بیمه نیست، با ازکی میتونید بیمه های مختلف را باهم مقایسه کنید و بهترین بیمه را انتخاب کنید".وی در ادامه تاکید کرد در حوزه­ ی رصد و پایش فعالیتهایی که تا کنون انجام شده، ما بصورت ماهانه سنجش آگاهی از برند ازکی و بیمیتو را رصد می­کنیم که در آخرین بررسی رشد ۶ برابری در شاخصTOMو همچنین رشد ۱۰۰ درصدی در شاخص یادآوری برند را روی برند ازکی داشته‌ایم.در خصوص ترافیک ارگانیک و ترافیک مستقیم بر روی وبسایت این رشد به عددی نزدیک به ۲۰ برابر رشد داشت.وی افزود: از موارد بسیار جذاب در مورد این کمپین بازتاب ارگانیک توسط مخاطبان در سوشال مدیاها بود که در بسیاری موارد به توییت در تایید و یا مخالفت با نوع و انتشار آگهی و نیز موارد بسیار زیادی از ویدئوهای ارسالی توسط والدین از تکرار کلمه ازکی توسط کودکان بود که البته با توجه به سیاست های عدم پخش ویدئو کودکان زیر ۱۸ سال تاکنون از بازنشر این موارد خودداری کردیم.وی در ادامه افزود : این کمپین در واقع با همکاری آژانس ایران نوین طراحی و تولید شد که همکاری نزدیک تیم بازاریابی و تمامی اعضای شرکت ما در این طرح سبب تولید ویدئویی منطبق با اهداف و صنعت بیمه شد.این درحالی استکه در بسیاری موارد شرکت ها با توجه به نبودن افراد مناسب در بدنه تمامی این فعالیت ها را بصورت برونسپاری پیش می­برند که از نظر ما و فضای استارت آپی این کار هم به بدنه داخلی شرکت لطمه میزند و هم خروجی کار انطباق مناسبی با شرکت و صنعت نخواهد داشت. بر این اساس در بخش به بخش تولید این تیزرهای اعضای شرکت ما نقش مستقیم داشتند که نهایت خروجی کار هم از نظر بسیاری کارشناسان و صاحب نظران موفقیت آمیز بود،بر اساس سنجه های آگاهی از برند و ترافیک روی وبسایت نیز این موضوع کاملا قابل دفاع است.وی در مورد برنامه ­های آتی مجموعه ازکی اظهار داشت: برای ادامه مسیر ما بر روی برند ازکی باید به بیان دلیل ارجحیت خرید آنلاین به نسبت فضای سنتی خرید بیمه بپردازیم و نیزUSP های شرکت و خرید بیمه از ازکی را به عنوان موضوعات بعدی در تبلیغات تلوزیونی مد نظر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا