خبر

رفع مشکل کمبود تغذیه با غذای Tesco

ام بی ای نیوز: هدف از راه اندازی کمپین "Feel the Meal" تبلیغ برنامه CSR (مسئولیت اجتماعی شرکتی) شرکت هایپرمارکت "Tesco Lotus" در تایلند است که به روند تهیه وعده های غذایی با کیفیت برای کودکان نیازمند نواحی داخل تایلند کمک می کند.اقدام فوق از حقیقتی زشت پرده بر می دارد: کودکان فقیر در این مناطق دچار کمبود تغذیه هستند و باید غذا را با آن ها به اشتراک گذاشت.شاخه: خدمات خرده فروشیمشتری: Tesco Lotusآژانس تبلیغاتی: minteraction، بانکوکشرکت فیلمسازی: Who Shootsکشور: تایلنددست اندرکارانتهیه کننده اصلی: فاکپوم سوراپونگسانوروکمدیر اجرایی خلاقیت: پوریپونگ لیمواناتیپونگمدیر خلاقیت: چیتچای چانگکئومدیر هنری: آواسادا چالوکارتهیه کننده: راتاناپورن یوئوونگچایدستیار مدیر خلاقیت: راتاپون هویهونگتونگنویسنده اصلی: خونیتی چیتبوندیترئیس امور مشتریان گروه: واناپورن اوسیریفانمدیر ارشد امور مشتریان: پوتاریا پراسرتسومبوتمسئول اجرایی امور مشتریان: پریچای اونسریکارگردان فیلم: تاپاکورن یو-ساکوکدستیار کارگردان: پاترا کیراتیسیریپرچا، اینتانین پونگپاسی

مترجم: مرضیه فروتنwww.bestadsontv.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا