ام بی ای نیوز: این روزها کمپین محیطی برند تست چهره شهرهای مختلف کشور را تغییر داده است. برند تست این کمپین را با همراهی و برنامه ریزی رسانه ای شرکت AdOne اجرایی کرده است.سحرمکی از شرکت AdOne درباره تبلیغات محیطی برند تست گفت: برند تست چند وقتی است روانه بازار ایران شده است. برند تست زیرمجموعه شرکت پارس حیات است و محصولاتی را در حوزه شویندهها به بازار ارائه میکند. بازار محصولات شوینده در ایران به شدت رقابتی است و مخاطبان همیشه شاهد تبلیغات گسترده این حوزه از بازار هستند. برای ورود برند تست به بازار ایران، یکسال و نیم در حال برنامهریزی بودیم. از ابتدای کار نیز حضور سفیری کنار برند برنامه ریزی شده بود. استفاده از سفیر برند خانم در تبلیغات ایران محدودیتهای خاص خود را دارد و استفاده از چهره سفیر در رسانههای مختلف نیاز به دریافت مجوزهها از ارگانهای مختلف است. بنابراین برای انتخاب سفیر برند مراحل مختلفی را طی کردهایم. پس از مذاکرات مختلف بالاخره الهام حمیدی هنرمند صاحب نام ایرانی که خود خانمی خانهدار است به عنوان سفیر برند انتخاب شد. الهام حمیدی به عنوان خانمی امروزی که به هرحال مسئولیتهای یک زندگی مشترک را نیز برعهده دارد، شناخته میشود. ایشان با توجه به ویژگیهایی که دارند به راحتی میتوانند با نسل قبل از خود و جوانان ارتباط برقرار کنند. در رویداد لانچ ایونت برند این هنرمند به عنوان سفیر برند به مخاطبان معرفی شد. البته این معرفی محدود به فضای مجازی و شبکههای اجتماعی بود. حال با اکران کمپین محیطی رونمایی از برند و سفیر آن بطور سراسری در کشور صورت گرفت. نزدیک به یکماه از فعالیتهای محیطی برند تست میگذرد که در همین مدت کوتاه بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کردهایم. مطمئنا حضور سفیر برند در دریافت این بازخوردها تاثیرگذار بود. به هرحال هنوز استفاده از سفیر برند در کشورمان جا نیفتاده و برندها از سفیران بخصوص خانم کمتر استفاده میکنند. اما حضور یک خانم در کنار برند شوینده با استفاده از ترکیبات رنگهای شاد در طراحی لباس ایشان در دیده شدن تصاویر تبلیغاتی تاثیرگذار بوده است. رنگهای شادی که متناسب با رنگهای لوگو و سازمان برند تست بود. در این کمپین محصولات مختلف برند تست معرفی شدند که برای معرفی هر محصول یک استایل در نظر گرفته شده است. کمپین با چهار طرح مختلف با حضور الهام حمیدی در حال اکران است.مکی در ادامه افزود: برای هر کدام از آرت ورکها شعار مجزایی مانند “کشف رایحه خوشایند پاکیزگی” و “نرمی را به پاکیزگی بیافزاییم”و.. طراحی شده بود. در واقع برای هر محصول یک شعار در نظر گرفته شد. نکته مهم این کمپین و مابقی فعالیتهای تبلیغاتی برند تست استفاده از المان آهنربا در طرحهای تبلیغاتی و تاکید بر خاصیت آهنربایی محصولات برند است. خاصیتی که باعث میشود، محصولات تمامی میکروبها را به خود جذب کنند. برای مثال: مایع و پودر شستشوی لباس تست قادر به جذب ۱۷۸ لکه از الیاف است. لکههای که به سختی از الیاف لباس جدا میشوند. این ادعا اثبات شده و توسط وزارت بهداشت تایید شده است. برند تست رویکرد جدیدی را در پیش گرفته و استفاده از تکنولوژی آهنربایی تابحال توسط برندهای دیگر به کار گرفته نشده است. وجود المان آهنربا کنار تمامی آرت ورکها برای بسیاری از مخاطبان سئوال برانگیز شده بود که بیلبوردهای محیطی به سئوالات مطرح شده پاسخ داد و مخاطبان دیگر با این المان آشنا شدهاند.در این کمپین علاوه بر بیلبورد از رسانههای مانند مترو، داخل فروشگاهها و.. نیز استفاده شده است. این کمپین بصورت سراسری اجرا شده است. در همین راستا تبلیغات دیجیتال نیز در اکران است که در این سبک تبلیغاتی ارتباط دوسویه با مخاطبان برقرار میشوند. در بخش دیجیتال نیز از آرت ورکهای محیطی استفاده شده است. البته در تبلیغات دیجیتال برنامههای مختلفی تدارک دیده شده که به مرور اجرا خواهیم کرد.روند لانچ برند تست از مابقی برندها متفاوت است و همین موضوع کار را برای گروه ما جذاب کرده است. تا به امروز نیز بخش قابل توجهای از اهداف از پیش تعیین شده برند تحقق پیدا کرده که همین موضوع دستاورد برای همگی مان است.mbanews.ir- نرگس فرجی
خواندن این مطلب 3 دقیقه زمان میبرد