خبر

زنان قدرتمندند جهانی کدامند؟

ام بی ای نیوز: شیوع ویروس کرونا اگرچه برگزاری بسیاری از رویداد های مهم را در جهان به تعویق انداخت اما باعث نشد که روز جهانی مادر از یاد برود. بر اساس اطلاعات دریاقتی از بنیاد تحقیقات ملی سنگاپور، بیش از ۸۰٪ از افراد شرکت کننده در یک بررسی امسال روز مادر را جشن گرفتند. ۷۸٪ از آن ها نیز گفته اند که وضعیت فعلی ویروس کرونا باعث شده تا اهمیت تقدیر از مقام مادر نزدشان اهمیت بسزایی را پیدا کند. تحقیفات نشان داده اند که مصرف کنندگان علاقمندند تا بیشتر از حد متوسط (۱۴۵ دلار) را به خرید هدایا و برگزاری جشن به مناسبت روز مادر اختصاص دهند.برند ها نیز از این فرصت و روز خاص برای ادای احترام به مادران در سرتاسر جهان استفاده کرده اند. از ارسال پست های مختلف در رسانه های اجتماعی گرفته تا راه اندازی کمپین های ویدئویی، هر یک از برند ها به طریقی تقدیر و تجلیل از مقام شامخ مادران در همه جای دنیا را به نمایش گذاشتند.IKEA سنگاپورایکیا در قالب یک سری نفاشی های کارتونی در صفحه فیسبوک خود به مادران ادای احترام می کند. با عنوان «برای قهرمانانی که ما را بزرگ کردند، غذا جلوی ما گذاشتند و خانه را به مکانی امن برای زندگی ما تبدیل کردند،» این تصاویر جذاب به ما می گویند که «در هر خانه یک قهرمان وجود دارد. آن ها باعث می شوند تا در خانه احساس امنیت کنیم. آن ها در مواجهه با مشکلات از ما محافظت می کنند. حتی وقتی از دست ما عصبانی هستند، همواره به ما غذا می دهند و ما را شاد نگاه می دارند. آن ها کاری می کنند که کار های مشکل و تمام نشدنی آسان به نظر برسند حتی اگر لازم باشد که تمام شب را بیدار بمانند. از همه مهم تر، آن ها باعث می شوند تا در خانه احساسی عالی و فوق العاده خوب به ما دست دهد. مادران عزیز، از شما متشکریم که همچون قهرمان در فضای خانه می درخشید. روز جهانی مادر مبارک.»خطوط هوایی سنگاپورشرکت ملی حمل و نقل هوایی سنگاپور از بچه ها خواستند تصور خود از نحوه کار و فعالیت مادرانشان در محل کار را نقاشی کنند. یک پست در رسانه های اجتماعی سه عدد از این نقاشی ها را به عنوان نقاشی های منتخب با دیگران به اشتراک گذاشت. یکی از بچه ها مادرش را به شکل یک عنکبوت شش دست تصور کرده بود که به طور همزمان کار های مختلفی را در محل کار انجام می دهد. دیگری از مادرش در محل کار تصور یک ملکه و سومین بچه نیز از مادرش تصور یک «کارمند دفتر پرواز» در هواپیما را داشت.کوکا کولادر تصویر ساده ای که در صفحات فیسبوک و اینستاگرام کوکا کولا با دیگران به اشتراک گذاشته شد، کوکا کولا بر روی نیمرخ مادری تمرکز کرد که بچه اش را می بوسد. همراه با پست این کپشن نوشته شد: «تقدیم به کسی که هر روز کاری می کند تا احساس امنیت و دوست داشته شدن کنیم. روز مادر مبارک.»

اسنیکرز مالزیاسنیکرز همچنین از فیلم ویدئویی برای ادای احترام به مقام مادر استفاده کرده است. با مشارکت آژانس تبلیغاتی MediaCom مالزی، این برند در قالب یک ویدئو، داستان تلاش یک مادر از صبح تا شب و انجام کار های روزمره توسط او را بیان می کند. پدر در این داستان شاهد تلاش های مادر است و با اسنیکرز به بچه ها رشوه می دهد تا قبل از بیدار شدن مادر به او در انجام کار های روزمره خانه کمک کنند.»مک دونالد مالزیاین غول فست فود دسته گلی را به مادران تقدیم کرد که واقعا به سیب زمینی های سرخ کرده خاص این برند شباهت دارد.کی اف سیکی اف سی با استفاده از این فرصت روز مادر خوبی را برای همه مادران دنیا آرزو کرد. این برند آن ها را «مادران ayam-azing» نامید که در زبان مالایی ( زبانی که در برونئی، اندونزی، مالزی و سنگاپور صحبت می شود)، کلمه «ayam» به معنای مرغ است.Malaysia Airlinesاین برند حمل و نقل هوایی ملی مالزی مراتب تقدیر و تجلیل را از مقام شامخ مادر به جا آورد. در این راستا Malayzia Airlines با نمایش تصاویری از کارمندان مادر خود در فیسبوک، به آن ها ادای احترام کرد.

AirAsiaخطوط هوایی AirAsia با بذل توجهی دلنشین تر از بقیه، فیلم ویدئویی خود را به مادران اختصاص داد. در این فیلم رقص اعضای خانواده در کنار هم با آهنگی شاد نشان داده می شود. همراه با فیلم این کپشن جلب توجه می کند: «خطاب به همه مادران زحمتکش در سرتاسر جهان، به خاطر لذت و عشقی که به ما می بخشید و به خاطر مراقبت های بی دریغتان، از شما سپاسگزاریم.»

Motherhood مالزیوبسایت خرید آنلاین Motherhood مالزی (بازاری برای خرید خدمات، لوازم بچه و مادر و دریافت اطلاعات مفید در دوران بارداری) با همکاری جامعه مادران کامل خود و به اشتراک گذاری فیلم های ویدئویی واقعی از لحاظات الهام بخش و دلگرم کننده با دیگران، روند فیلمبرداری از راه دور ویدئوی سایت به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی مادر را آغاز کرده است. هدف از ساخت این فیلم ویدئویی تایید و شناسایی عشق بی قید و شرط مادران در همه جای دنیا است. ویدئو نشان می دهد که چگونه بچه ها در هر سنی برای انجام کار های مختلف از جمله غذا خوردن، حمام کردن، خوابیدن، مطالعه کردن، بازی کردن، دعوا کردن، بهبودی هنگام بیماری، استراحت کردن، پناه بردن هنگام درماندگی و غیره به مادرانشان تکیه می کنند. اهمیت این موضوع حتی حالا و در طول دوران محدودیت رفت و آمد، بیش از همیشه خود را نشان می دهد زیرا مادران باید در همه ساعت های شبانه روز مواظب بچه هایشان باشند.مرضیه فروتنwww.marketing-interactive.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا