ام بی ای نیوز: برند زیرمجموعه P&G، سکرت (Secret)، طیف متنوعی از زنان مشهور را در قلب کمپین خود برای تبلیغ دئودورانت خود قرار داد. همه این زنان به خاطر دستاوردهای خود در زمینه های تفریح و سرگرمی، ورزش، کسب و کار و تناسب اندام انتخاب شدند.در مقابل آهنگ پس زمینه این آگهی تبلیغاتی که ترانه ای سفارشی از نامزد جایزه گرمی، جسی ریز، بود، فیلم داستان زندگی زنان در دنیای مدرن را نمایش می دهد که وضعیت موجود را به چالش کشیده اند.هم راستا با برند، زنانی که به دنبال علایق خود می روند و در عبور از موانع موجود بر سر راه خود «عرق نمی ریزند» را بازیگر برزیلی – آمریکایی؛ کامیلا مندس، دارنده مدال طلای المپیک؛ سویین کش، بازیگر زن و کار آفرین معروف؛ شنائه گریمز-بیچ و مگا اینفلوئنسر دنیای تناسب اندام؛ اینسلی رودریگز را تشکیل می دهند.هدف از ساخت این آگهی تبلیغاتی نشان دادن تعهد دئودورانت های Secret به هدایت اقدامات در راستای حمایت از ارائه و نمایش برابر، پاداش برابر و فرصت برابر برای همه زنان است.سارا ساندرز، دستیار مدیر برند در Secret پیرامون کمپین فوق گفت: ما از همکاری با چنین گروه متنوعی از زنان الهام بخش به خود افتخار می کنیم. همه آن ها به خاطر قدرت دائمی و رویکرد ثابت و بی وقفه خود برای تحقق آرزوهایشان در زندگی انتخاب شدند.او در ادامه خاطرنشان کرد که ما هر روز درباره زنان قوی و باورنکردنی، نگرانی ها، جاه طلبی ها و تلاش آن ها برای به دست آوردن سهم عادلانه خود در هر مرحله و وضعیت زندگی داستان هایی را می شنویم. ما امیدواریم که با تاکید بر تعدادی از این داستان ها بتوانیم نقشی موثر و الهام بخش در تشویق زنان به توانمند سازی، وحدت و همدلی در مسیر ایجاد یک تغییر واقعی ایفا کنیم.مرضیه فروتنwww.thedrum.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد