خبر

سال پنجم کمپین وقت خوب قدردانی

برندهای پریل و پرسیل امسال نیز مانند ۵ سال گذشته کمپین مسئولیت اجتماعی #وقت_خوب_قدردانی را با همکاری آژانس اشاره اجرا نمودند.برندهای پریل و پرسیل در روزهای پایانی سال، در کنار فعالیت‌های ویژه برای قدردانی از مصرف کنندگان در نقاط فروش، با کمک آژانس اشاره نسبت به تولید محتوا در فضای مجازی با هدف ترویج فرهنگ قدردانی در جامعه می‌پردازند.در سال ۱۴۰۰ اما یک ویدیو با ایده و اجرای متفاوت در این کمپین تولید و منتشر شد، ویدیویی که با تکنیک Flash Mob ودر ارتباط مستقیم با نقطه فروش، از عامل غافلگیری توسط بازیگر محبوب این روزها"اشکان خطیبی" استفاده می‌کرد و حاضرین در ویدیو در طی یک بازی، به تمرین قدردانی می‌پرداختند، این ویدیو در زمان کوتاهی پس از اکران مورد استقبال بی نظیر مخاطبان فضای مجازی قرار گرفت و تبدیل به تجربه‌ای متفاوت و آموزنده برای صنعت مارکتینگ شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا