خبر

سان استار باز هم بهترین خودش شد

ام بی ای نیوز: سان استار در کمپن اخیر خود با محوریت بهترین خود بودن در هر شغل و جایگاه و مکانی با شعار "بهترین خودت باش" فعالیت تبلیغاتی خود در فضای آنلاین و آفلاین آغاز نمود.زاهدی مدیر برند "سان استار" ضمن اعلام مطلب فوق افزود: ایده این کمپین بدین صورت شکل گرفت که در شرایط نامتعادل اقتصادی و کرونا که به نوعی جامعه را با افسردگی و مشکلات خاص این بحران مواجه ساخته بود بر آن شدیم که این پیام را به افراد انتقال دهیم که هر کجا و در هر موقعیت شغلی و اجتماعی که هستند هدف خود را داشته و با بیشترین تلاش ممکن آن را دنبال کنند و به عبارتی طبق تگلاین همیشگی که سان استار در کمپین های قبلی هم به آن تاکید داشته است "بهترین خودشان باشند".وی در توضیح این مطلب افزود: برای القای صحیح پیام به مخاطب از مردم عادی که دارای شغل های معمول و فراگیرتر در جامعه نظیر کارمند، حسابدار، مربی شنا، طراح لباس و… بودند استفاده شد و سعی کردیم با نشان دادن این افراد بر روی بیلبوردها حس همزادپنداری را در مخاطب ایجاد و آن ها را در حین اجرای کمپین با خود همراه سازیم و سپس این پیام منتقل گردد که برای بهترین بودن نیازی به ستاره شدن نیست بلکه در هر شغل و موقعیتی از زندگی می توان با اتکا به خود و تلاش مضاعف به اهداف خود رسید.در فاز تیزینگ تنها تصویر بسته از افراد با نوشتار بهترین مثل… روی بیلبوردها آغاز شد و سپس در فاز ریویل این نوشتار با اضافه شدن اسم واقعی هر شخص در کنار تصویر تکمیل گردید و شعار بهترین خودت باش نیز به بیلبورد اضافه شد.در فاز دوم و قسمتی از تعاملات در شبکه های اجتماعی پیام ها به صورت تعاملی با مخاطبان ارائه شد و دو ویدئو با محوریت دو شخصیت یعنی خانم زهرا خواجوی (دروازه بان تیم ملی بانوان) و محمد حسین کبادی (رکورد دارگینس در شنای آبهای آزاد) ساخته شد. این افراد در زندگی خود با سختی ها و مشکلاتی مواجه شدند اما با تلاش فردی و اتکا بخود معنای واقعی شعار بهترین خودت باش را عینیت بخشیدند و توانستند در حوزه فعالیت خود یکی از بهترین ها باشند. پیام اصلی سان استار مبنی براین است که هرشخص درجایگاه خودش بهترین باشد و درنهایت به این پیام خواهیم رسید که سان استار در بازار کسب و کار و رقابت هم بهترین خودش است.جهت همزادپنداری بیشتر مخاطبان در هر منطقه کشور افرادی جهت طرح بیلبورد آن منطقه انتخاب شدند که نام هایشان مختص همان منطقه و برخواسته از فرهنگ همان مکان بود. مثلاً در شهرهای ترک زبان نام ترکی "آیسان" یا به عنوان مثال در شیراز نام های "کوروش" و آناهیتا" روی بیلبوردها رفت.مدیر برند سان استار گفت: در این کمپین اکران ۱۵ طرح روی ۱۴۰ سازه درشهر تهران انجام شد که هر هفت روز یکبار طرح ها و سازه ها تغییر می کرد.لازم به ذکر است این کمپین به معنای واقعی کمپین تعریف شده بود که همه ی بخش ها شامل محیطی، شبکه های اجتماعی و ویدئو در ۳ فاز اصلی در تهران و شهرستانها اجرایی شد.در ادامه فاز سوم با ضبط و انتشار ورکشاپ هایی در فضای آنلاین با محوریت سه موضوع خلاقیت، اصل گرایی و کار عمیق نشان دادیم که در راستای انتقال پیام بهترین خودت باش تنها ادعا نمیکنیم بلکه در واقعیت با فعالیت هایمان برای اینکه بهترین خودتان باشید در کنارتان هستیم. این ورکشاپ های ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ای در صفحه سان استار منتشر و با استقبال زیادی از این از جانب مخاطبان مواجه شد.در فاز کانکلوژن طرح بیلبورد نهایی طرحی متشکل از همه افرادی بود که در طول کمپین همراه سان استار بوده و بهترین خودشان بودند که از کنار هم قرار گرفتن تصویر همه آن ها لوگو سان استار ساخته شد.زاهدی گفت: سان استار همیشه با سفیران برند شناخته شده بود، اما دراین کمپین به این موضوع اشاره شد که سان استار ستاره بودن را نفی نمی کند بلکه در درصد زیادی از مراحل زندگی با توجه به اقتضای شغل و حرفه شاید اصلا مشهور و ستاره نشویم اما در کار راه خودمان بهترین خودمان هستیم.بازخوردهای مثبت و جالبی از سمت مخاطبان عام و خاص (فعالین حوزه مارکتینگ در صنعت تبلیغات) دریافت کردیم و تصمیم داریم با نگاه های متفاوت از زاویه های مختلف به "بهترین خودت باش" فعالیت های ارتباطی خود را ادامه دهیم.-mbanews.irمریم غضنفری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا