خبر

سان استار و صبح ها یک قدم جلوتر

ام بی ای نیوز:تولید آب میوه های مخصوص صبحانه کمپینی تازه از برند سان استار است که در فصل پاییز و با ویژگی و دارا بودن انواع ویتامین های مورد نیاز درشروع یک روز، با شعار صبح ها یک قدم جلوتر در اکران شده است.به گزارش خبر نگار" ام بی ای نیوز" ایمان زاهدی مدیر برند سان استار گفت: بعد از سالها تلاش و فعالیت در حوزه ی تولید آب میوه های با کیفیت در بازار این محصول، از سال گذشته تمرکز بر روی تولید جدیدی قرار گرفت که تمرکز آن بر سری محصولات صبحانه با ترکیبات تازه ومنحصر نظیر میکس انار و مرکبات ،مخلوط مرکبات شامل پرتقال،کریپ فروت و لیمو و همچنین ترکیب سیب، لیمو و عسل بوده .انتخاب این ترکیبات برای وعده ی صبحانه بر اساس تامین املاح معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن افراد به خصوص درآغاز فصل سرما بوده است.بعد از فعالیتهای سال گذشته سان استار و تمرکز بر محصولات صبحانه بعداز یک سال و در سال ۹۸ با توجه به پتانسیل این محصول فعالیت ارتباطی بر محوریت محصولات سری صبحانه و با شعار "صبح ها یک قدم جلوتر" طراحی و اجرا شد در واقع مخاطبان این کمپین افرادی هستند که به دلیل مشغله کاری و زمان کم برای آماده سازی صبحانه مفصل نیازمند مکمل مناسب برای اسنک صبحگاهی خود می باشند تا ویتامینهای مورد نیاز خود را به خصوص در فصل سرما تامین کنند.مدیر برند سان استار در ادامه تصریح کرد:در عرصه ی رقابت در بازار آب میوه ها این کمپین در مسیری متفاوت سعی درایجاد ارتباط باگروه جوانان داشته و اینکه سعی در آن بوده است چند چالش را با هم رفع کند .شناساندن خوب و دقیق محصول به مخاطب ،یاد آوری شکل محصولات که درواقع با هویت برند سان استار گره خورد ه است.همچنین انتخاب زمان مناسب که فصل پاییز بود برای معرفی ترکیباتی که دراین فصل بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد نظیر مرکبات و انار و… بوده.این کمپین شامل فعالیت در رسانه های محیطی ،فعالیت در فضای آنلاین، اسپانسرینگ در ایونت های مرتبط به طور مثال ایونت صبح خلاق و ارتباط با افراد موفق در صنایع مختلف با ارسال بسته بندی های محصول به صورت شخصی سازی شده بود.در اسپانسرینگ و استفاده از شخصیت هایی که اینلوئنسرهای برند سان استار بودند سعی بر این بود که افراد موفق در عرصه های مختلف ورزش و و هنر و… انتخاب شوند و تنها معروف بودند که تنها سلبریتی بودن برای انتخاب سفیران برند مد نظر نبود.زاهدی در ادامه در مورد ایده ی محتویات درون بسته های گیفت گفت: این پکیج حاوی محصولات سری صبحانه با المانهایی نظیر ساعت و برخی میوه های تازه بود که در واقع پیام تازگی و سرزندگی در ساعات اولیه صبح برای مخاطبان سحرخیز و فعال انتقال می داد.وی در ادامه تصریح کرد سان استار درطی تمام طول سال فعالیتهای ارتباطی با مخاطبان داشته و بر مبنای استرتژی اولیه که با شعار با هم بودن و در کنار مخاطبان قرارداشتن است، فعالیتهای سازمانی خود را اجرایی می کند.پویا غفاری مدیر روابط عمومی سان استار نیز در مورد همکاری این مجموعه با شرکت خانه رسانه اظهار داشت:این همکاری تجربه خوبی بود که در شش ماه نخست سال انجام شد و هم در موضوع برنامه ریزی کمپین و هم اجرای آن همکاری خوبی را پوشش داد و با توجه به اهمیتی که این موضوع برایمان داشت ،در انتخاب شرکت جهت طراحی و اجرای کمپینن سعی کردیم ازتجربیات وارتیاط معتمدانی که د رشهرستانها داشتیم و قبلاً با خانه رسانه همکاری داشتند استفاده کنیم و برایمان مهم بود که شرکتی که انتخاب می شودخوش نام باشد و اعتبار و تجربه کاری موفقی داشته باشد، که در نهایت این همکاری لذت بخش برایمان رقم خورد.البته نتیجه کار نیز بر اساس توقعما که یکپارچه سازی کمپین ها به خصوص در شهرستانها بوده در این طرحبه خوبی محقق شده وپوشش داده شد و نیازهایی که در حوزه رسانه و سازه ها داشتیم و همچنین وپراکندگی جغرافیایی آن نیز برایمان مهم بودکه به شکل خوبی اجرا شد.

mbanews.ir-مریم غضنفری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا