خبر

سنسوداین: دیگر با هر چیز کوچکی دندانتان درد نمی‌گیرد

بزرگ ترین چالش سنسوداین در حال حاضر جذب کاربران جدید است. آگاهی از برند در شرایط فعلی ۹۵ درصد بوده اما برای چندین سال سطح نفوذ برند در میان مردم در حد ۱۰ درصد راکد باقی مانده است. بنابراین هدف کلیدی برند ایجاد ارتباط درست در ذهن میان دندان‌های حساس و سنسوداین خواهد بود. درد ناشی از حساسیت دندان‌ها حد اقل یک بار در طول عمر افراد را گرفتار کرده و البته همه می‌دانند که بدون مراقبت مناسب چنین امری امکان پذیر نیست.

ایده: با هدف آگاه سازی و تشویق مشارکت در میان مصرف کنندگان جدید و به منظور تاکید بر روی اهمیت پرداختن به حساسیت دندان‌ها، کمپین #JeedJeedChallenge از افراد می‌خواهد تا در تیک تاک تجربیات خود از مصرف خمیردندان سنسوداین را با دیگران به اشتراک بگذارند. در نهایت کمپین فوق، با یاری آژانس تبلیغاتی «Brilliant & Million»، در راستای جلب توجه کامل، ایجاد قصد خرید و جذب مشتریان جدید راه اندازی می‌شود. در نتیجه چند اینفلوئنسر معروف با پس زمینه موزیکی جذاب و جلوه‌های تصویری به یاد ماندنی، از دیگران دعوت می‌کنند تا به این چالش بپیوندند.

نتیجه: کمپین #JeedJeedchallenge از لحاظ فروش عملکردی فوق‌العاده درخشان داشت و سنسوداین سهمی ۸.۹ درصدی از بازار را به دست آورد. این رقم بالاترین سهم در دو سال گذشته بوده است. حاصل کار تولید بیش از ۶۷۰ ویدئوی جدید و بیش از ۲۰ میلیون بار بازدید از ویدئو بود.

www.adsoftheworld.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا