خبر

شرافت، تضمین لبنیات کوه پناه

لبنیات کوه پناه دارای گواهی نامه محصولات ارگانیک است و امضای مدیران مجموعه روی بسته بندی همه ی محصولات و با شرافت خود تضمین کننده ی این ادعا شده است.

این روزها بازار محصولات ارگانیک بسیار گرم است و مردم درهمه ی دنیا به دلایل متعددی خواستار استفاده از محصولاتی هستند که سبک زندگی آنها را سلامت محور و به دور از مواد شیمیایی و افزودنی ها سازد. به همین دلیل برخی شرکت های تولید کننده موادغذایی در شرایط رقابتی به سمت تولید محصولات سالم روی آورده اند و البته نیاز و تقاضایی که در بین مخاطبان وجود داشته این انگیزه را ایجاد کرده است.

شرکت فرآورده های لبنی مرجان تفرشی با نام تجاری “لبنیات کوه پناه” ازسال ۱۳۸۰ در تفرش کار تولید محصولات سالم بدون افزودنی و نگهدارنده های نظیر نشاسته و گلوتن و …سایر موادی که عموماً به این گونه محصولات اضافه می شود را از دامداری تا تولید و بسته بندی شروع کرده است و با توجه به هدف اصلی که تولید محصول ارگانیک و سالم در شرایطی که حتی هوای سالم برای نفس کشیدن درکلان شهرها وجود ندارد و نیاز برخی بیماران خاص به محصولات سالم، حتی شرایط نگهداری دام و علوفه مورد استفاده نیز دراین سیستم به شکل ارگانیک طراحی کرده است.

مژگان تفرشی معاون بازرگانی و فروش این مجموعه ضمن اعلام مطالب فوق افزود: با توجه به نیاز جامعه به تولید محصولات ارگانیک مدیریت شرکت کوه پناه که محمد تفرشی است تصمیم به تولید لبنیات سالم گرفت و به دلیل وجود سایر شرکت هایی که ادعای تولید محصولاتی با چنین ویژگی درعرصه ی رقابت و تبلیغات داشتند، امضای او کنار عبارتی که روی همه ی بسته بندی های محصولات کارخانه کوه پناه درج شده توانست اعتماد مخاطبان را با ارائه ی محصول متفاوت و طعم طبیعی جلب نماید. این عبارت “با شرافتم خلوص محصولات کوه پناه را تضمین می کنم” درطول مدت کوتاهی بیشترین اثر تبلیغاتی را برای مجموعه به همراه آورد و تبلیغ دهان به دهان و معرفی این محصول به یگدیگر توسط مشتریان موفقیت آمیز بود و اکنون به دلایل محدودیت هایی که در دامداری ارگانیک برای تولید شیر داریم امکان پاسخگویی به نیاز و تقاضای ایجاد شده فعلاً مقدرو نیست و در آینده طرح توسعه ای کاملی را اجرا خواهیم کرد.

وی درمورد چگونگی ورود این کسب و کار خانوادگی به بازار بزرگ و پررقابت تولید لبنیات کشور که توسط برادر و خواهر و نظارت پدر اداره می شود، گفت: صداقت و متفاوت بودن شعار اصلی و استراتژی مهمی بود که در ابتدای کار در نظر داشتیم و این مهمترین ویژگی است که به نظر من مخاطب از بین ده ها نام برند و شرکتهایی که صدای تبلیغاتشان پیوسته و در همه جا شنیده میشود می تواند مشتریان وفاداری برای یک مجموعه ایجاد کند. برای هرکسی که یکبار محصولات کوه پناه را تست کند این تفاوت و خلوص محصول قابل درک است و ادامه این روش با تکیه براستراتژی که روی همه محصولات درج شده و آن خلوص محصول و صداقت تولید کننده است تضمین کننده کاری شده که اکنون روز به روز بر تعداد متقاضیان آن افزوده می شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مصرف کنندگان این محصول افراد بیماری هستند که به دلایل متعدد امکان مصرف لبنیات را ندارند گفت: عدم کاربرد گلوتن که ماده ای درآرد گندم است و جهت قوام به برخی لبنیات افزوده می شود و هضم آن برای گروهی مشکل است ویژگی مهم استقبال مخاطبان از این محصول بوده است.

معاون بازرگانی و فروش شرکت کوه پناه با تاکید براینکه اصولاً کار تولید در شرایط فعلی در ایران بسیار دشوار است گفت: حمایت از تولید کنندگان کوچک و کسب و کارهای خانوادگی که دوام وبقای بیشتری نیز دارند، دراین شرایط لازم است. همچنین به عنوان نمونه برخی قوانین توسط دولت موانع اصلی تولید هستند که گاهی آیین نامه ها دراجرا با ضعف هایی مواجه می شوند که درنهایت پروسه ی تولید را مختل می سازند و حمایتها فقط هنگام بازدید برخی مسئولین از مجموعه به شکل شفاهی بوده ودرعمل کارآفرین و تولید کننده تنهاست.

او افزود: درحال حاضر اولویت اصلی بازارفروش ما ایران است و با این اعتقاد که مردم ما شایسته ی بهترین ها هستند، تا زمانی که نیاز داخل تامین نشود با وجود سفارش ها و تقاضاهایی از کشورهای همسایه به خصوص بازار کشور عراق داشتیم، طرح صادرات نداریم.

مژگان تفرشی در مورد برنامه های تبلیغاتی در آینده با توجه به طرح توسعه ای کارخانه کوه پناه تصریح کرد: اولین تبلیغ ما درسال نخست ورود به بازار شهر تهران در فروشگاه های زنجیره ای با نصب برچسب های کوچکی شروع شد که با واژه ی “یکبار امتحان کن “سعی داشت با مخاطب ارتباط برقرارکند و البته مورد استفاده برخی رقبا قرار گرفت و همین بهانه ای شد تا مدیرعامل از شرافتش برای تضمین استفاده کند کاری که هرکسی نمی تواند ازعهده آن برآید. همچنین نظر به اینکه دربازار داخل گاهی نیز رقابت سالمی وجود ندارد و هزینه های تبلیغات درتلویزیون و حوزه ی محیطی بسیار بالاست وکسب و کارهای کوچک توان تامین هزینه های آن را ندارند، لذا سمپلینگ و تبلیغات درفضای مجازی با توجه به قدرت این رسانه این روزها برای برنامه های آتی مدنظر ما قراردارد. همچنین پخش مویرگی در برخی سوپرمارکت های مناطق تهران و میادین میوه و تره بار و فروشگاه های ارگانیک و شهروند و پالادیوم تاکنون مخاطبان گسترده ای را برای کوه پناه ایجاد کرده است.

وی در مورد مشکلات اقتصادی که طی ماه های گذشته تولیدکنندگان را با محدودیت های مواجه کرده بود افزود: برای تامین پت که مهمترین ماده اولیه تولید بسته بندی لبنیات است و همچنین دربهای بطری های شیر و دوغ با مشکلاتی مواجه بودیم، همینطور به دلیل اینکه در کارخانه مواد افزودنی و نگهدارنده استفاده نمی شود لذا مواد ضدعفونی کننده خاص این کاربرای تولید اهمیت زیادی داشت که در تامین آن نیز با مشکلاتی مواجه شدیم و نهایتاً تاکنون توسط تامین کننده ها مرتفع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا