خبر

شناسایی نقاط استراتژیک شهر در کمپین KWC

ام بی ای نیوز: KWC، فاز جدیدی از فعالیت‌های تبلیغاتی خود را شروع کرده است. AdOne به عنوان مشاور و برنامه‌ریز رسانه در کنار برند قرار گرفته‌است.حمیدرضا اسدی‌زاده از AdOne درباره پروژه KWC گفت: KWC يكی از بزرگترين توليدكنندگان شيرآلات بهداشتی و دانش فنی مرتبط با توليد و طراحی آن در جهان است که حضور فعالی نیز در بازار ایران دارد. با توجه به استقبال مصرف کننده از محصولات KWC در سال‌های گذشته، این برند چند وقتی‌ست با هدف توسعه‌ی کسب و کار فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی جدیدی را شروع کرده است. AdOne با تکیه بر ابزارهای تخصصی برنامه‌ریزی و اجرای رسانه، نقاط استراتژیکی را در سطح شهر تهران به منظور پوشش گروه مخاطب انتخاب کرده است.با توجه بهClutter بودن فضای تبلیغات در روزهای پایانی سال و چالش‌های پیش رو، AdOne به واسطه حضور در گروه dnauionو ارتباطات گسترده با تامین کنندگان، توانست با هماهنگی و برنامه ریزی دقیق، برند را به اهداف تعریف شده در حوزه رسانه نزدیک کند.علاوه بر این، مانیتورینگ دقیق اجرای پروژه، این امکان را ایجاد می‌کند که همواره نتایج کمپین‌ها را بهبود بخشیده و در آخر باید بگویم در حال حاضر برای سایر فعالیت‌های توسعه‌ای در حال برنامه ریزی هستیم که در سال ۱۴۰۰ اجرا خواهند شد.mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا