خبر

شیشه را بشکنید و روزنامه را بردارید

ام بی ای نیوز: در دوره پسا برگزیت، برند خبری گاردین امیدوار است که بتواند با یک سری تبلیغات نامحسوس خیابانی در همه جای برلین، با حمایت آژانس خلاقیت داخلی خود یعنی OLIVER، خوانندگان جدید هفته نامه «گاردین ویکلی» را هدف قرار دهد. OLIVER مدت چهار سال است که با این برند همکاری می کند. گاردین دست به انجام یک اقدام بازاریابی تازه برای تبلیغ مجله خبری بین المللی خود، گاردین ویکلی، در پایتخت آلمان زده است. با رشد ۵۴ درصدی استقبال از زمان ارائه مجدد این هفته نامه در سال ۲۰۱۸، آلمان بزرگ ترین بازار اروپا برای گاردین ویکلی به شمار می رود. برند خبری فوق با نصب ابزار های تبلیغاتی خیابانی تعاملی در برلین، رهگذران را تشویق به دریافت نسخه های جالب و داغ هفته نامه گاردین ویکلی می کند. با بکارگیری بعضی از سمبلیک ترین جلد های مجلات در ۱۲ ماه گذشته، جلوه های بصری حاصل از انجام این کار چشمگیر و قابل توجه هستند. نتایج تحقیق میان خوانندگان گاردین نشان می دهند که خوانندگان اروپایی و البته به طور خاص، آلمانی ها به این برند خبری از یک نگاه جهانی می نگرند. آن ها برای شیوه روزنامه نگاری تحقیقاتی آن ارزش قائل هستند. گاردین در مورد مسائل فراملی از جمله بحران های آب و هوایی، اخبار و ایده ها پیرامون سیاست های اتحادیه اروپا گزارش می دهد. این اقدام برند از سوی خوانندگان قابل تقدیر است.

مرضیه فروتنwww.bestadsontv.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا