ام بی ای نیوز: بهترین برند های در حال رشد در سال ۲۰۱۹ از دیدگاه موسسه اینتر برند را mastercard (رتبه شصت و دوم، ۲۵٪ رشد)، salesforce (رتبه هفتادم، ۲۴٪ رشد)، آمازون (رتبه سوم، ۲۴٪ رشد)، گوچی (رتبه سی و سوم، ۲۳٪ رشد)، استارباکس (رتبه چهل و هشتم، ۲۳٪ رشد)، Adobe (رتبه سی و نهم، ۲۰٪ رشد)، VISA (رتبه پنجاه و پنجم، ۱۹٪ رشد)، CATERPILLAR (رتبه هفتاد و ششم، ۱۹٪ رشد)، Nintendo (رتبه هشتاد و نهم، ۱۸٪ رشد)، مایکروسافت (رتبه چهارم، ۱۷٪ رشد) تشکیل می دهند.از خدمات و فناوری گرفته تا خودرو، فهرست بهترین برند های در حال رشد، زیرمجموعه متنوعی از اقتصاد جهانی است و این واقعیت را بیان می کند که ارزش بالا نه فقط از طریق ارائه یک محصول پیشنهادی قوی، بلکه یک تعهد عمیق تر نسبت به برند حاصل می شود. این شرکت ها همواره در صدد رعایت عدالت و برابری میان برندهایشان بوده اند و از آن ها به عنوان دارایی ارزشمندی برای سرمایه گذاری بهره می برند. با سابقه انجام حرکت های نمادین، این برندها پاداش های اقدامات خود در راستای ارائه تعریفی مجدد از شاخه کاری شان را دریافت می کنند که انتظارات مشتری را تغییر داده اند.در ابعاد قدرت برند، این برند ها به طور قابل توجهی نسبت به دیگر اعضای مجموعه رقابتی خود بهتر عمل کرده اند که به طور متوسط ۸٪ بالاتر از سایر برندها است. یکی از ابعاد برتری برندهای دارای بیشترین سرعت رشد در سال جاری میلادی، ارتباط است که شاهدی مبنی بر توانایی ماندن در خط مقدم برآورده ساختن انتظارات در حال تغییر سریع مصرف کننده در حوزه ها و صنایع مربوطه به شمار می رود.اراده آن ها برای شناسایی نیازهای جدید مشتریان، ضمانتی بر رشد بی نظیر و رضایت مشتری محسوب می شود و رشد مالی تاثیرگذار را در پی دارد. این برندها پنجره های سرشار از تفکر را به روی این موضوع می گشایند که چه شرکت هایی می توانند با استفاده از برندهای خود، کسب و کارهایشان را بسازند و از آن ها برای شکل دادن به فرهنگ، تجارب، محصولات و خدمات استفاده کنند.مرضیه فروتنwww.interbrand.com
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد