بدون دسته بندی

فامیلی؛ مردم باید خرید خوب را تجربه کنند

ام بی ای نیوز: شـــرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی متعلق به گروه صنعتی گلرنگ از ســال ۱۳۹۶ فعـالیت خود را در عرصه خرده فروشی کشور در سطح فروشگاه‌های هایپر آغاز کرده است. فامیلی یکی از حاضران نمایشگاه ایران ریتیل شو ۲۰۲۰ بود.علی صبری مشاور مدیرعامل و مدیرمارکتینگ فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی گفت: شروع فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی به سال ۹۶ بازمی‌گردد. گنبدکاووس پذیرای اولین شعبه فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی بود و در حال حاضر تعداد این فروشگاه‌ها با تلاش همکاران به ۳۱ شعبه رسیده است.فامیلی زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ است که پیش از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای همواره تخفیف فق کوروش را هدایت کرده است. این گروه به منظور ورود به عرضه فروشگاه‌های بزرگ و هایپر تصمیم به راه اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی گرفته است.مشهد، یزد، کرمان، بابل، تبریز، کاشان، تهران از جمله شهرهایی هستند که شعب فروشگاه در آنها فعالیت می‌کنند. چشم انداز وسیعی برای توسعه فروشگاه فامیلی ترسیم شده که امیدواریم به زودی به آن دست پیدا کنیم.فروشگاه‌های زنجیره‌ای، همواره در خط مقدم خدمت رسانی به مردم حضور دارند و در شرایط سخت اقتصادی و شیوع ویروس کرونا همچنان با قدرت در حال پیشروی هستند. حضور در این نمایشگاه نیزبا هدفبرقراری ارتباط نزدیک با شرکای تجاری قدیمی، ارتباطات جدید و توزیع کنندگان بوده است.صبری در ادامه افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی تا پایان سال ۱۰ شعبه دیگر را افتتاح خواهد کرد. شهرهای خرم آباد، همدان، بابلسر، رباط کریم، دماوند و کاشان منتظر حضور فامیلی باشند. ما در تلاش هستیم که خرید متفاوتی را برای مخاطبان رقم بزنیم. همچنین فامیلی از معدود فروشگاه‌هایی است که همزمان با فروش آفلاین، فروش اینترنتی را نیز از طریق فروشگاه اینترنتی اکالا انجام می‌دهد.به هرحال فعالان بسیاری در حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای حضور دارند اما بازار همچنان پذیرای فعالان جدید است. فروشگاه‌های هایپر نیز نسبت به فروشگاه‌های تخفیفی مزیت‌هایی دارند. فضای بزرگ فروشگاه‌های هایپر و عرضه محصولات تازه مانند میوه، گوشت و.. از جمله مزیت‌های هایپر است.تعامل خوب با مشتریان و ایجاد خاطره خوب از خرید از جمله اهدافی‌ست که فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی در پی رسیدن به آنها است. " خرید خوب را تجربه کن" شعاری‌ست که فروشگاه بر همین اهداف طراحی کرده است.

mbanews.ir- نرگس فرجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا